یافتن پست: #میخ

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
پسرایه خوشکل توجه توجه:
اگه دوس دارین من دوس دخترتون بشم بیاین پایین.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عجب رویی داری ب غرآن
اعتماد به نفسم که عالی
چی باعث شد فکر کنی من دوس دخترت میشم هان؟
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 23:46
+5
مهسا
مهسا
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 23:05
+7
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 22:57
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 19:11
+6
saman
saman
در CARLO
آقای ایرانسل!نوکرتم به خدا!برادر من! عزیز من!

 

من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!

 

... ... به جون مامانم adsl دارم!

 

صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس.ام.اس

 

فروش ویژه بیدار نکن.شارژ جایزه بخوره تو سرت

 

که 100000تومن شارژ کنم 100تومن بدی!

 

موبایل بانک نمیخوام!اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!

 

نکن برادر من !‌نکن پدر من !نکن بیشعـــــــــور !

 

من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟

 

بابام گرفته؟ ؟چی میخوای از جوونِ من آخه ؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:31
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مُناجات یه بِچه باحالی اِصفــــــــــــــــــانی:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خُدایا!!!!
میخَیم بیـــیَم خونِد کلی پول اِزِمون میسونند. . .
حالا حالاوام نوبِتِمون نیمیشد. . .

میــیَم مِهمونید، همش گُشنِگیِس آ تِشنِگی. . .

آچِرا همچیــنِکیِس؟؟؟؟

میخَی اصی دیگه باهم رفتا اومِد ن[!]م؟!!!
(عاشق هرچی اصفهانیه)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 16:45
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 16:21
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ برنزه و هیکلی و اخمو و خیلی ﻏﯿﺮﺗﯽ ﺑﺎﺷﻪ
_ قربونش بشم_ :-*
خوش تیپ و مردونه باشه
آها : ﺗﻪ ﺭﯾﺸﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ
ﺍﺻﻨﻢ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ همش
ﺗﺎ ﺷﺎﻟﻢ ﯾﮑﻢ ﺑﺮﻩ ﻋﻘﺐ
ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻪ ﻭ ﺑﮕﻪ: ﺍﻭﻥ ﻟﻌﻨﺘﯿﻮ ﺑﮑﺶ ﺟﻠﻮ ...
ﺗﺎ ﯾﮑﻢ ﭼﺸﻤﺎﻡ ﭼﺮﺧﯿﺪ ﺑﺰﻧﻪ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻤﻮ ﺑﮕﻪ:
ﺟﺰ ﻣﻦ ﺑﻪ ﮐﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻡ
*
البته بعدش طیِ یک مراسم عشقولانه با بوس و اینا از دلم دربیاره
*
ورزشکارم باشه لدفن




ﺭﻭﺍﻧﯿﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﯿﻦ
:|
لُفطا داغ کنید تا موردو پیدا کنم:))))))))))))))))))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 15:51
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بگو تو هم دلتنگ میشوی گاهی
دلم امید واهی میخواهد
برای زنده ماندن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 15:16
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ