♥ نگار ♥
از الان میتونید به من بگید دکتر! چون وقتی نتیجه امتحانم بیاد معلوم میشه دیگه دکتر نیستم بعد نمی تونید بگید











مگه پزشکی میخونی؟
1392/02/28 - 02:36نه مهندس میشم
1392/02/28 - 19:58