یافتن پست: #میخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از الان میتونید به من بگید دکتر! چون وقتی نتیجه امتحانم بیاد معلوم میشه دیگه دکتر نیستم بعد نمی تونید بگید:|
2 دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 22:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلخــــور ڪه میشَـوم , بغـض میــڪنم
می آیم پشـت صفحـه ی مانیتــورم
ڪامنـت مینویسـم ُ صورتڪ میگــذارم
صورتڪی ڪه میخنـددو پشتـش قایم میشــوم
ڪه فڪـــر ڪنی میخنــدمو بخنـــدی...
اشڪهایمـ میـــــــآیند و من مدام با صورتڪ مجازی ام میخندم ...^_^
دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 21:49
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم کمی دختری میخواهد
بی رو سری
بی رو بند
دل ام کمی از ته دل خندیدن میخواهد
بی خجالت
بی نگاه هرزه
دل ام کمی باد خوردن به موهایم میخواهد
بی ترس
بی استرس
دل ام کمی دویدن در خیابان میخواهد
بی حرف
بی حدیث !!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 20:23
+3
roya
roya
در CARLO
داره رعدوبرق میزنه مامانم میخواد بره پشت بوم لباسارو جمع کنه..
میگه وای چه رعدو برقی نکنه برق بگیرتم تو پاشو برو
من سره راهیم میدونم
فک و فامیله داریم؟{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 11:54
+3
roya
roya
در CARLO
ضرب المثل های بروز شده ی ایرانی!


بیفستراگانوفه خالته، بخوری پاته نخوری پاته!

موش تو سوراخ نمی رفت ساید بای ساید به دمبش می بست!

آب در "آب سرد کن” و ما تشنه لبان می گردیم!

آب که سر بالا میره، قورباغه "هوی متال” میخونه!!!

پرادو سواری دولا دولا نمیشه!

نابرده رنج گنج میسر نمی شود — مزد آن گرفت جان برادر که کلاه برداری کرد

اسکانیا(scania) بیار باقالی بار کن!

گر صبر کنی ز قوره، لوپ لوپ سازی!

پاتو از پارکتت درازتر نکن!

هری پاتر آخرش خوشه!

قربون بند کیفتم، تا کارت سوخت داری رفیقتم!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 10:37
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
کلا با خرسا حال میکنم ۶ ماه میخوابن ۶ ماهم میرن ماهیگیری کلا تو عشق و حالن ! {-43-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 00:01
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زبونی كه به كسی نگه دوست دارم به درد لیسیدن بستنی میخوره!!
پس دووووووووووسسس........
ولش كن.
بستنیش خوشمزه تره!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 21:23
+6
binam
binam
یواشکی
درگوشی
آروم
میخوام بگم
خدا هیشکی نمیدونه
تو ببخشی

!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:03
+2
roya
roya
ساده که میشوی ؛ همه چیز خوب میشود؛
خودت،
غمت ،
مشکلت،
غصه ات،
هوای شهرت
آدمهای اطرافت
حتی درک کردنت هم ساده تر است
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 15:45
+5
AmiR
AmiR
شب بخیر گفتن عاشق به عشقش
منم دوستدارم بیشتر ازهر چیزیوهرکس.
واس همیشه میخوامت بوووس از لبای که چند وقته تو حسرتشم.
توام خوب بخوابی عشق یکی یدونم.
عاشقتم.
نفس من تویی بدون تو میمیرم تنهام نذارپس.
شبت بخیر.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 22:12
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ