یافتن پست: #میخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هروقت دل کسی رو شکستی

روی دیوار میخی بکوب

تا ببینی چقدر دل شکستی

هروقت دلشان را به دست اوردی

میخی را از روی دیوار بکن

تا ببینی چقدر دل به دست اوردی

اما چه فایده...؟؟ که جای میخ ها بر روی دیوار می ماند
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 16:26
+5
poria
poria
بسلامتی پسرخاله که یه کیک_ مسموم_ گنده رو خودش تنها خورده بود که بقیه نخورن و مریض بشن.. مجری گفت: چرا کیک رو ننداختی دور گفت : گفتم خوب مورچه ها میخورن و مریض میشن - مورچه رو که نمیشه بهش سرم وصل کرد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 14:54
+4
payam65
payam65
اگه کسی بهت گفت دوستت دارم؛
آروم بغلش کن،
نازش کن،
سرشُ بذار روی شونت

... ، یواش در گوشش بگو:
خوب بسه دیگه
پاشو خیلی خندیدیم؛

اونجایی که تو درس میخوندی,
ما مدیر مدرسه بودیم.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 13:31
+3
payam65
payam65
دقت کردین تو سریال های ایرانی شب که میشه زن و شوهر شب اول عروسی دعواشون میشه و مرده میره رو کاناپه میخوابه ، فرداشم زنه میره آزمایشگاه میگن بارداری!!!!
به این روش میگن گرده افشانی کردن!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 13:28
+3
سحر
سحر
ما بچگیمون میخواستیم بریم حموم باید چشمامونو محکم می بستیم که کف نره تو چشمون زمان ما که این چیزا نبودمن از اینــــــــــــــــــــا میخواااااااااااااااااااااااااااااام
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 12:32
+15
saeed
saeed
دقت کردین تو سریال های ایرانی شب که میشه زن و شوهر شب اول عروسی دعواشون میشه و مرده میره رو کاناپه میخوابه ، فرداشم زنه میره آزمایشگاه میگن بارداری!!!!
به این روش میگن گرده افشانی کردن!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 12:12
+4
zahra
zahra
امشب شب مهتاب نیست ولی من حبیبم رو میخوام...حبیبم اگه خوابه طبیبم رو نمیخوام...فقط حبیبم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 03:07 توسط Mobile
+6
ali rad
ali rad
دلـــــــــم آغــــــــــوش میخواهـــــد كــــه نـــه زن باشد نـــه مرد!!! خـــــــــــــدایـــــــا زمــــین نمیآیــــــــــی؟
آخرین ویرایش توسط nirvana در [1391/01/17 - 21:58]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 21:57
+2
payam65
payam65
به سلامتی لرزش دست های پیر پدر

*کمپوت باز کردیم بخوریم ، به مامانم میگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ...

میگه : آره .... میگم : بریزمش دور ؟

میگه : نه بزار تو یخچال بابات میاد میخوره !!!!به سلامتی همه باباها....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 16:13
+3
sepideh
sepideh
مرحم زخم های کهنه ام کنج لبان توست!

بوسه نمیخواهم،چیزی بگو
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 14:55
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ