یافتن پست: #میخ

ramin
ramin
ما که یقین داریم روزی پروانه خواهیم شد بگذار روزگار هرچه میخواهد پیله کند
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 22:12
+9
فکل مکل
فکل مکل
مذیت مذکر بودن 1: - دختر نیستید 2 - همیشه خودتون هستید(100 مدل آرایش نمی کنید) 3 - فقط شما می تونید رئیس جمهور بشید 4 - فقط شما می تونید برید ورزشگاه آزادی و فوتبال ببینید 5 - برای دعوا کردن به بابا یا داداش بزرگتر احتیاج ندارید 6 - توی اتوبوس جای بیشتری نسبت به دخترا دارید 7 - در کمتر از 10 دقیقه می تونید دوش بگیرید 8 - هر جور که حال کنید لباس می پوشید 9 - در کمتر از 2 دقیقه لباس می پوشید و آماده می شید 10 - و مهمتر از همه اینکه شما هیچ وقت نمی ترشید {-33-}
21 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 21:22
+8
-1
فکل مکل
فکل مکل
کی بود به پست من امتیاز منفی داد؟؟؟؟{-13-}{-60-}{-43-}{-40-}{-31-}{-38-}{-13-}
15 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 20:51
+9
مهسا
مهسا
سلام داداش شمارتو دادم به خواهر یکی از دوستام میخواد بهت زنگ بزنه ، طلاق گرفته احتیاج به هم صحبت داره ، لطف کن باهاش حرف بزن بذار باهات درد و دل کنه من حسابی ازت تعریف کردم منو ضایع نکنی !!! (ستاد ایجاد ذوق و روحیه کاذب در مردان !){-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 18:19
+14
payam65
payam65
شبی در کنج میخانه گرفتم تیغ بر دستم

بگفتم یا کریم الله تو فکر کردی که من مستم

تو از مستی چه میدانی تو فرعون را خدا کردی

تو شیرین را ز فرهادش جدا کردی

سپس آمدی بر روی زمین خود را خدا کردی

چه می دانی در خراسانت چه آتیشی بپا کردی

خداوندا اگر روزی بشر گردی زحالم باخبر گردی

پشیمان شوی از کرده خویش که مرا انسان بپا کردی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 17:10
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
. میری خودکار بیک میخری ۱۰۰ تومن . . .

. . . ولی لاک غلط گیر ۸۰۰ تومن . . .

. . . توی این دنیا حتی اگه روی کاغذم اشتباه کنی برات گرون تموم میشه . . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 16:32
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
یکی الان به من تلنگر زد و گفت
تو که این همه اینجایی پس کی درس میخونی؟!!
ای بابا برم درس بخونم تا صدای همتون در نیومده
روز خوش
مراقب خودتون باشید
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 16:08
+11
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن ،
از آدمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون مال تو نیستند ،
از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره !
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:52
+9
reza
reza
خدا می داند، ولی ...

آن روز که آخرین زنگ دنیا می خورد دیگر نه می شود تقلب کرد
و نه می شود سر شخصی را کلاه گذاشت

آن روز تازه می فهمیم دنیا با همه بزرگی اش از یک جلسه امتحان مدرسه هم کوچکتر بود!

... و آن روز تازه می فهمیم که زندگی عجب سوال سختی بود

سوالی که بیش از یکبار نمی توان به آن پاسخ داد

خدا کند آن روز که آخرین زنگ دنیا میخورد، روی تخته سیاه قیامت
اسم ما را در لیست خوب ها بنویسند

خدا کند حواسمان بوده باشد و زنگهای تفریح
آنقدر در حیاط نمانده باشیم که حیات را از یاد برده باشیم

خدا کند که دفتر زندگیمان را زیبا جلد کرده باشیم

و سعی ما بر این بوده باشد که نیکی ها و خوبی ها را در آن نقاشی کنیم

و بدانیم که دفتر دنیا چرک نویسی بیش نیست

چرا که ترسیم عشق حقیقی در دفتری دیگر است
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 13:07
+4
zahra
zahra
وقتی میری تو پروفایل فلان کاربر گرامی تا ببینی چه حرفای قشنگی زده..یه دفعه بر میخوری به جملاتی از قبیل : copy past
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 12:38 توسط Mobile
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ