یافتن پست: #میخ

sepideh
sepideh
من دنبال یه پسر خوب
خانواده دار
مودب
با شخصیت
سربزیر و چشم پاک
اهل کار
خانواده دوست
و .......میگردم
نه برای اینکه دوست پسرم بشه
... و نه برای اینکه شوهرم بشه

واسه این میخوام که ببرم بزارمش توی موزه
آخه نسل این جور پسرها داره منقرض می شه
8 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 14:42
+5
mah3a
mah3a
voooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi{-7-}{-7-}{-7-}{-1-}{-1-}{-1-}{-1-}{-1-}{-1-}
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 12:53
+8
d.m
d.m
نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد
ولی باران نمیداند که من دنیایی از دردم
به ظاهر گرچه میخندم
ولی اندر سکوتی تلخ میگریم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 01:47
+5
امید
امید
زندگی میکنم، حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را .

"ارنستو چه گوارا"
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 00:54
+7
نیوشا
نیوشا
فـــــــــــــــردا مامانم به مدت 4 روز خونه نیست.........من غذا بلد نیستم....همه از گشنگی سوئ تغذیه میگیریم......البته واسه 2 روز غذا درست کرده..........
:d
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 00:20 توسط Mobile
+9
-1
امید
امید
پارسال با او در زیر باران راه می رفتم ، امسال راه رفتن او را با دیگری در زیر باران اشک هایم دیدم ، شاید باران پارسال اشک دیگری بود !
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 00:07 توسط Mobile
+3
HADI
HADI
خیلی وقته...



خیلی وقته قالی زندگیمو با یه نقش می بافم...



ولی فروش نداشته...



میخوام یه نقش نو بهش بدم...



یه بافت نو...



یه رنگ نو...



حداقل این آخر کاری قالیمو بخرن...



خدایا کمکم کن...



خدایا...



موافقی...؟؟



طرحش با تو....؟!



بافتنش با من....؟!



فک کنم قالی خیلی خوبی از آب دربیاد...!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 23:56
+5
HADI
HADI
هنو همه جواب ندادن.
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 23:29
+3
HADI
HADI
يه سؤال بپرسم؟ اگه همه بگن آره ميپرسم چون همه بايد جواب بدن.
14 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 23:20
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
از 3 نفر هرگز متنفر نباش :
فروردینی ها، مهری‌ها، اسفندی ها
چـون بهتـرین هستند

سه نفر را هرگز نرنجون :
اردیبهشتی ها، تیری ها، دی ـی ها
چـون صادق هستند

سه نفر رو هیچوقت نذار از زندگیت بیرون برن :
شهریوری‌ ها، آذری‌ ها، آبانی ها
چـون به درد دلت گوش میدهند

سه نفر رو هرگز از دست نده :
مرداد ـی ها، خرداد ـی ها، بهمن ـی ها
چـون دوست ِ واقعی هستند
...........
حالا زود بگو تو متولد کدوم ماهی؟؟{-39-}
16 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 22:38
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ