d.m
نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد
ولی باران نمیداند که من دنیایی از دردم
به ظاهر گرچه میخندم
ولی اندر سکوتی تلخ میگریم
امید
پارسال با او در زیر باران راه می رفتم ، امسال راه رفتن او را با دیگری در زیر باران اشک هایم دیدم ، شاید باران پارسال اشک دیگری بود !
HADI
خیلی وقته...
خیلی وقته قالی زندگیمو با یه نقش می بافم...
ولی فروش نداشته...
میخوام یه نقش نو بهش بدم...
یه بافت نو...
یه رنگ نو...
حداقل این آخر کاری قالیمو بخرن...
خدایا کمکم کن...
خدایا...
موافقی...؟؟
طرحش با تو....؟!
بافتنش با من....؟!
فک کنم قالی خیلی خوبی از آب دربیاد...!
HADI
يه سؤال بپرسم؟ اگه همه بگن آره ميپرسم چون همه بايد جواب بدن.




1391/01/17 - 15:39cheraaaaaaa?
bade k migam aqa pesara qaviiiaaaan ?
نـــــــــــــــ پـــــــــــــــــ !!!
1391/01/17 - 15:40kho bgam susulo khale zanakin khoobe ?

1391/01/17 - 15:41آره، ايقد دوس دارمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




1391/01/17 - 15:48
1391/01/17 - 15:48 ( لايک توسط 1 کاربر )