یافتن پست: #میخ

امیرحسین
امیرحسین
پول آب را جدا میدهیم ... پول گاز جدا ... و دِگر هیچ..!


یادش بخیر 2سال پیش بهش میخندیدیم{-15-}
آخرین ویرایش توسط Amir در [1391/01/13 - 02:35]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/13 - 02:33
+11
ALI SHABAN
ALI SHABAN
جـ ـوابـــ ــم نکن مُـ ـردم از نا اُمــ ــ ــیـــدی * شــایـ ـ ـــد عاشـ ـ ــقــم شی خـ ـ ـدارو چه دیـ ـ ـ ـدی
خـ ـ ـ ـیــال کـن جـ ـواب مـ ـنو دادی امــ ــــا * عـ ـ ـ ـزیــــــزم جـ ـ ــــواب خـ ـــــدارو چی مـ ـ ـــــیــدی

هـ ـ ــمــیـ ـنـ ـجوری اشـ ـکام سرازیر میشن * دیـ ـ ــــــــگه از خــ ـــــــ ـودم اخـ ـ ـ ـتیــ ـ ـاری نـ ـدارم
مـن از عـــشـــق چیـ ـ ـ ـزی نمیخوام بجز تــو * ولـ ـ ـ ــ ـ ـــــی از تو هـ ـ ـ ــیـــــچ انتظاری نـــ ــ ــــــــدارم
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/13 - 02:27
+13
محمد
محمد
مستی هم درد منو دیگه دوا نمی کنه

غم با من زاده شده منو رها نمی کنه



شب که از راه می رسه غربت هم باهاش میاد

تـــوی کوچــه های شهــر بـاز صــدای پاش میاد



من غم های کهنه ام رو برمی دارم

کـه تــوی میخـــونه هــا جــا بگذارم



می بینم یکی میاد از میخونه

زیـر لــب مستـونه آواز میخونه



مستی ام درد منو دوا نمی کنه

غم با من زاده شده منو رها نمی کنه



گرمی مستی میاد توی رگهای تنم

می بینم دلم می خواد با یکی حرف بزنم



کی میاد به حرفهای من گوش بده

آخه من غریبه هستم با همه



یکی آشنا میاد به چشم من

ولی از بخت بدم اونهم غمه



مستی ام درد منو دیگه دوا نمی کنه

غم با من زاده شده، منو رها نمی کنه



خسته از هر چی که بود،خسته از هر چی که هست

راه می افتــم کـه بــرم مثــل هــر شــب مست مست



باز دلــم مثـل همیشــه خالیه

باز دلم گریه تنهایی می خواد

برمی گردم تا ببینم کسی نیست

می بینــم غــــم داره دنبــالم میاد



مستی ام درد منـو دیگه دوا نمی کنه

غم با من زاده شده،منورها نمی کنه

منو رها نمی کنه {-60-}
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 23:15
+5
d.m
d.m
من یاد گرفته ام با یادت زنده باشم و زندگی کنم

اما هنوز یک چیز هست که



یاد نگرفته ام که چگونه برای همیشه خاطراتت

را از صفحه دلم پاک کنم



و نمیخواهم هیچ وقت یاد بگیرم تو نگران نشو

عشق من فراموش کردنت



را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 22:01
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
روحم میخواهد برود یک گوشه بنشیند پشتش را کند به دنیا

پاهایش را بغل کند و.... بلند بلند بگوید من دیگر بازی نمیکنم!


چکه چکه تزریق می شوی در من تا ندانم چه مرگم است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:42
+8
aB'Bas S
aB'Bas S
سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
کاش بدونی ماتم دنیام بی تو فقط گریه میخوام
کی میدونه این حسرتا چه کرده با روزو شبام
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
از این گریه چه میدونی نه دردمی نه درمونی
به چه امید میخوای باشی که پیش دردام بمونی
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:28
+3
Alireza
Alireza
به یاد هنرمندی که همیشه زنده میمونه
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1391/01/14 - 11:44]
10 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:13
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خدايا...ﺧﺴﺘﻪ ﺍﯼ؟

ﺧﻮﺍﺑﺖ ﻣﯿﺎﺩ؟
ﭼﺎﯾﯽ ﺑﺮﯾﺰﻡ؟
پرتقال ﭘﻮﺳﺖ ﺑﮑﻨﻢ ؟

ﺗﺨﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ...؟
ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯼ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ ﻣﻦ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﭘﺸﺖ ﻓﺮﻣﻮﻥ . . .؟

ﺗﻌﺎﺭﻑ ﻣﯿﮑﻨﯽ ؟
ﻟﻨﮓ ﺑﯿﺎﺭﻡ ﺷﯿﺸﻪ ﺟﻠﻮ ﺭﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﻨﻢ ؟

جان من ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺒﯿﻨﯿﻢ ! ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﮐﻼً ؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 01:07
+7
مهسا
مهسا
زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:56
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
زیباترین شعر کوتاه از نظر شما چیه؟!
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:53
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ