یافتن پست: #میخ

مهراوه
مهراوه
میگن هیچ عشقی تو دنیا ، مثله عشقه اولین نیست
میگذره یه عمری اما ، از خیالت رفتنی نیست
داغه عشقه هیچکی مثله ، اونکه پس میزنتت نیست
چقده تنهاشی وقتی ، هیچکسی هم قدمت نیست
داغه عشقه هیچکی مثله ، اونکه پس میزنتت نیست
چقده تنهاشی وقتی ، هیچکسی هم قدمت نیست
چقده سخته بدونی ،اونکه میخوایش نمیمونه
که دلش یه جایه دیگست و همه وجودش ماله اونه
چقده برای اونکه ، جون میدی غریبه باشی
بگی میخوام با تو باشم ، بگه میخوام که نباشی
چقده سخته بدونی ،اونکه میخوایش نمیمونه
که دلش یه جایه دیگست و همه وجودش ماله اونه
چقده برای اونکه ، جون میدی غریبه باشی
بگی میخوام با تو باشم ، بگه میخوام که نباشی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/10 - 20:02
+3
payam65
payam65
وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم بگریم، گفتند دروغ است.وقتی خواستم بخندم، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم
آخرین ویرایش توسط payam65 در [1391/01/10 - 13:28]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/10 - 13:19
+2
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
آموزش صحیح و اصولی اجیل خوردن در ایام عید:

ظرف آجیل هایی که تو مهمونی ها جلوی من میذارن به ترتیب زیر خورده میشه

۱-بادوم هندی(البته اگه داشته باشه)
۲-پسته
۳-بادوم درختی
۴-فندق
۵-تخمه ژاپنی
۶-تخمه کدو
۷-نخودچی(اونم اگه داشته باشه)
۸-پیاله
۹-پیش دستی
۱۰_فرش
۱۱-همینجوری برو تا آخر!!!
10 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:22
+15
مهسا
مهسا
این روزا عده ای یه جوری زیرآبی میرن که دلت میخواد بهشون بگی، من نگا ه نمیکنم بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خفه نشی!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:27
+6
مهسا
مهسا
وقتی گریه میکنی همه میگن ولش کن٬ بزار راحت باشه ... اما وقتی میخندی همه میان میگن چی شده؟ بگو ما هم بخندیم
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:18
+6
مهسا
مهسا
حیف نون یه ماشین صفر میخره، بلافاصله زنگ میزنه به 110 میگه فرمون، دنده، کلاج، گاز و ترمز ماشینم نیست، کلاه سرم گذاشتن! پلیس میگه تو حیف نون نیستی؟ میگه چرا، میگه صندلی عقب نشستی، برو صندلی جلو بشین!!!{-54-}{-8-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 17:54
+6
پسرک شیطون
پسرک شیطون
همین الان بنویسید که چه آهنگی دارید گوش میدید...
16 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 17:02
+7
babak
babak
یادمون باشه که هیچکس رو امیدوار نکنیم بعد یکدفعه رهاش کنیم چون خرد میشه میشکنه و آهسته میمیره . یادمون باشه که قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم تا کسی که به ما تکیه کرده سرش درد نگیره یادمون باشه قولی رو که به کسی میدیم عمل کنیم . یادمون باشه هیچوقت کسی رو بیشتر از چند روز چشم به راه نذاریم چون امکان داره زیاد نتونه طاقت بیاره . یادمون باشه اگه کسی دوستمون داشت بهش نگیم برو نمیخوام ببینمت چون زندگیش رو ازش میگیریم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 16:59
+1
maryam
maryam
آدم ها هر چقدر بزرگ تر می شوند ...دلشان بیشتر بغل میخواهد حتی بیشتر از وقتی که کودک بودند
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 15:15
+5
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
خدایاخوبی؟
چه خبر؟خسته نشدی؟میخوای من بیام جات یه استراحتی کنی؟
اگه خسته نیستی و همرو میبینی
پس چراااا.........
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 01:04
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ