Nazi
گر شما خانه ی تان سمت شمال ده ماست
قبله ی دهکده مان سمت شمالست عزیز
پنجره بین من و توست...مرا بوسه بزن
بوسه از آن طرف شیشه حلالست عزیز
قبله ی دهکده مان سمت شمالست عزیز
پنجره بین من و توست...مرا بوسه بزن
بوسه از آن طرف شیشه حلالست عزیز











چشم میبوسمت

1391/01/9 - 01:20کی رو میبوسی
1391/01/9 - 15:10بابا خودت گفتی از این ور شیشه ببوسمت
1391/01/10 - 12:47خب منم بوسیدمت دیگه
اگه میخوای پس بده بوسم!!!!!!
kheyli bi adabi
1391/01/10 - 13:13modiray e sait kojan ke inja yeki dare mano boos mikone hichi nemigid
وایییییییییییییییییییییییییییییییی
1391/01/10 - 15:45چرا سر وصدا و دادا و بی داد میکنی
بابا بیخیال
خوبه حالا از پشت شیشه بوده و لب تو لب نبوده
وگرنه جسابم با بچهای...........بود