یافتن پست: #میخ

Nazi
Nazi
گر شما خانه ی تان سمت شمال ده ماست
قبله ی دهکده مان سمت شمالست عزیز

پنجره بین من و توست...مرا بوسه بزن
بوسه از آن طرف شیشه حلالست عزیز
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 00:24
+10
MoHaMaD
MoHaMaD
پدره برای اینکه پسرش رو ازمضرات مشروب آگاه کنه جلوی خرمشروب میذاره ،خره ازاون مشروب نمیخوره.بعد ميگه: دیدی عزیزم ،حالاچه نتیجه ای میگیری؟پسره ميگه: نتیجه میگیریم هرکی مشروب نخوره خره
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 23:53
+1
مهسا
مهسا
حرفهایی هست ، بدجور دل میشکنند ! بدجور دل می سوزانند ! بدجور خراب میکنند ! حرفهایی از نزدیکترین کسانت !! از عزیزترین کسانت ! گاهی دلت میخواهد ، نزدیک ترین ،آنقدر عزیز نبود !یا اگر بود ،کمی بیشـــتر .. حواسش ،به تاثیر ِ حرفهایش بود !!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 23:36
+8
ali rad
ali rad
بگذار روزگار هرچقدر میخواهد پیله کند،

چه باک، وقتی یقین داریم که پروانه میشویم ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 21:06
+1
ali rad
ali rad
صرف بعضی فعلها سنگین است خیلی سنگین

رفتن را صرف کن !صرفش که میکنی از هرچه ادبیات ،حالت بهم میخورد..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 20:49
+4
امید
امید
زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را .
ارنستو چگوارا
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 14:04
+4
mohammad javad
mohammad javad
وایسا میخوام شماره بدم
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 13:45
+5
-4
ramin
ramin
سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن ، روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون ، دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن، اشتباهی میزنن تو ۴ به جا دنده عقب ، آخر سر هم خاموش میکنن.... {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 12:43
+7
-1
fowkes
fowkes
آهــــــــــــــــــــــــــــــای لایک زن ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا تمام چیزایی رو که لایک میکنین دوست دارین؟؟؟
اصلا چند درصدشو میخونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینو ننوشتم که لایک کنین
جواب میخوام
جـــــــــــــــــواب
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1391/01/8 - 01:17]
21 دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:17
+5
-5
مهسا
مهسا
اینقد بدم میاد نشستم پشت کامپیوتر تنهایی حالشو میبرم .... یهو یکی میاد تو میشینه کنارم ....باید براش از اول تا آخر پیدایش کامپیوتر رو براش توضیح بدی .... تازه تو هر سایتی هستی باید عکساشو ببینه ... عه ! اون چی بود !؟ این چیه !؟ بزن ببینیم چیه ! لاغری در ده دقیقه !؟ اینجا چی نوشته !؟ اونجا چی نوشته !؟ یعنی آدم میخواد مانیتور رو از پهنا بکنه تو حلقش{-34-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 22:42
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ