milad
مسیج دختر : سلام عزیزم
پسر : سلام عشقم ...(sending failed)
دختر : عزیییزم ؟!
پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ (sending failed)
دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟ (
پسر : نه عسلم! من که دارم جوابتو میدم! (sending failed)
دختر : باشه ، این رابطه تمومه! دیگه زنگ نزن!
پسر : لعنتی ! برو به جهنم! (message send!!!)
saeed
یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن...هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم. وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره... همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون... اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن. اینایی که همیشه میخندن .اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن اینا فرشتن...تنهاشون نزارین, داغون میشن
.
یكیش خود من
*elnaz* *
اینجا همه هر لحظه می پرسند : « حالت چطور است ؟ » اما کسی یک بار ... از من نپرسید : « بالت ... »
*elnaz* *
دلم یک کوچه میخواهد... بی بن بست ... و بارانی نم نم... و خدایی که کمی با هم قدم بزنیم!
poria
اگه به اونی که میخوای نمیرسی
آهسته تر برو تا اونی که تو رو میخواد بهت برسه . . .







1391/01/6 - 01:24