یافتن پست: #میخ

محمد
محمد
پسره میگه: من عاشقتم میخوام باهات ازدواج کنم
دختر: خونه داری؟
نه ...
دختر حرفشو قطع میکنه
بی ام و داری؟
... ... نه ...
چقدر حقوق می گیری؟
حقوق ندارم آخه من...
دختر بازم حرفشو قطع کردو گفت:برو گمشو تو چی فکر کردی که به من پیشنهاد دادی و رفت
.
.
.
.
.
.............تا اینجا چقدر دلتون براپسره سوخت؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پسر پیش خودش فکر کردو گفت: من وقتی چندتا ویلا دارم خونه واسه چی؟
یه پورشه دارم بایه بنز دارم بی ام و چرا آخه دوست ندارم
چجوری حقوق بگیرم وقتی شرکته خودمه

...حالا دلتون برا دختره بسوزه!!!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 21:12
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن…
هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم..
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده,
راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون…
اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن
اینایی که همیشه میخندن
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن
اینا فرشتن …
تو رو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه, اذیتشون نکنین …
تنهاشون نزارین ؛ داغون میشن …
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 16:35
+5
محمد
محمد
کپه مرگ چیست؟
وقتی میخوای بخوابی ... کسی نیست بوست کنه کسی نیست نوازشت کنه حتی کسی نیست بهت یه شب بخیر ساده بگه
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 01:09
+12
مهسا
مهسا
یه شوهرم نداریم شب بگیم ببرمون بیرون اونوقت بگه نه , ما هم از لجمون تایر ماشینشو پنچر کنیم صبح که میخواد بره سر کار ببینه کلافه شه , ما هم موزیانه بخندیم بگیم آخی الهی اشکال نداره عزیزم ولی خب باز خوبه دیشب نخواسیم بریم بیرون وگرنه میخورد تو ذوقمون !{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 22:41
+6
محمد
محمد
به طرف میگن تفریحت چیه ؟ میگه بدبختیامون رو تو فیس بوک مینویسیم .. لایک میزنیم ، بهشون میخندیم !!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 21:50
+12
مهسا
مهسا
اینجا چه گ..ی میخوری ؟ چیست !؟ واکنش شاد دو ایرانی به هنگام دیدن هم در یک جای غریب {-8-}{-18-}
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:11
+7
مهسا
مهسا
دغدغه های فکری یک پسر ایرانی ! دیدگاه !!!{-18-}{-7-}{-2-}{-32-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:02
+5
milad
milad
دقت کردین تو سریال های ایرانی شب که میشه زن و شوهر شب اول عروسی دعواشون میشه و مرده میره رو کاناپه میخوابه ، فرداشم زنه میره آزمایشگاه میگن بارداری!!!!
به این روش میگن گرده افشانی کردن!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 10:06
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
سلام به همه دوستای گلم
من یه 10 روزی اینجا شاید نیام...میخام برم سفر...میخام برم کربلا..اونجا نمیتوونم آن شم...همتونو اونجا دعا میکنم.
فرامئشم نکنیدااااااا
دوستتون دارم
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1391/01/6 - 05:01]
10 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 04:41
+10
tamanna
tamanna
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون عمه به قربونت بره
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 01:22
+13

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ