یافتن پست: #میخ

Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
یه نکته ای میخواستم به دانشجو ها بگم: . . . . . . . . . . . . . . . باید از اول ترم میخوندین!!!{-11-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:36
+4
شاهین
شاهین
روزی م[!] از شیخ پرسید: یا شیخ شما فکر میکنید به بهشت راه پیدا کنید؟
شیخ فرمود: من داوطلبانه راهی جهنم خواهم شد!
مرید در شگفت شد و پرسید: چرا؟
شیخ فرمود: میخواهم در جهنم بمبگذاری نمایم تا همه جهنمیان شهید شده و به بهشت راه پیدا نمایند!!!
گویند هیچ سالی دکان های خشتک دوزی به رونق آن سال نبود
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:25
+5
شاهین
شاهین
بچه ها این کی بود؟
کی یادشه
هرکی زودتر گفت
11 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:09
+4
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
مــــرا از بـنــد آویــــزان کـنـیــد !
ســــر و تـــه ....!
شــایـد فـکــــرش از ســرم بـیـفـتـــد ..........!
18 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:59
+9
benyamin
benyamin
فقط تو ایرانه که وقتی میخوائیم به یه مهمان تعارف بکنیم که تو خونمون راحت باشه میگیم پا شو شلوارتو در بیار…!!!!{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:52
+5
benyamin
benyamin
یادش بخیر وقتی بچه بودیم میرفتیم عید دیدنی خونه فامیلامون آخرش که میخواستیم از اونجا بیاییم منتظر عیدی بودیم اونام نمیدادن ما هم فکر میکردیم شاید یادشون رفته مجبور میشدیم دو سه بار بند کفشمونو باز کنیم تا شاید فرجی بشه{-18-}{-33-}{-32-}{-32-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:48
+4
-1
reza
reza
می خواستم زندگی کنم.راهم را بستند،ستایش کردم گفتندخرافات است. عاشق شدم گفتند دروغ است.گریستم گفتند بهانه است.خندیدم گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید میخواهم پیاده
شوم. دکتر علی شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:39
+3
benyamin
benyamin
قدیمى هامیگن : وقتی بهارداره میاد باید از10 روزقبل گل روخبرکرد میخواستم خبرت کنم بهار10روزه دیگه میاد. \"پیشاپیش بهارقشنگت مبارک\"
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:37
+2
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
قبول دارین؟کیلو کیکو آلبالو و آناناس و هلو تو یخچال باشه نمیخورین اما یه رانی که میخری گیر میدی به اون تیکه میوه که تهش مونده؛دلت میخواد با کلید درش بیاری‏!
{-28-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:35
+4
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
دقت کردین وقتی داری مینویسی یهو خودکارت نمینویسه بعد بالای کاغذ تستش میکنی میبینی مینویسه ولی وقتی میخوای جملتو بنویسی باز نمینویسه!!!{-11-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:21
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ