یافتن پست: #میخ

ronak
ronak
و من به ♥ تو ♥
نگاه میکنم
و یادم میرود
از ♥ تو ♥ چه میخواستم
برای خودم !
عظمت ♥ تو ♥
مرا غرق میکند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:38
+4
fowkes
fowkes
در رفاقت رسم ما جان دادن است / هر قدم را صد قدم پس دادن است

هرکه بر ما تب کند جان میدهیم / ناز او را هرچه باشد میخریم . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:54
+6
mah3a
mah3a
☺گاهی چنان زمین میخوری که یک عمــــــر
مجبور میشی خودتو بت[!]☻
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:16
+5
mah3a
mah3a
کی اشکات و پاک میکنه شبا که غصه داری
دست رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری
شونه ی کی مرحم هق هقت میشه دوباره
از کی بهونه میگیری شبای بی ستاره
برگ ریزونای پائیز کی چشم به رات نشسته
از جلو پات جمع میکنه برگهای زرد و خسته
کی منتظر میمونه حتی شبای یلدا
تا خنده رو لبات بیاد شب برسه به فردا

کی ازسرود بارون قصه برات میسازه
از عاشقی میخونه وقتی که راه درازه
کی از ستاره بارون چشماشو هم میزاره
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:05
+2
mah3a
mah3a
آرامش میخواهم ;
به آرامی دوران کودکی ،.. زمانی که بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:38
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
وقتی قیمت شهامت کم تر از قیمت نونه
وقتی نقل نقد و سکه ست هر شغالی مهربونه
نون تو خون زدن یه عادت هر حماقتی رشادت
قربونت برم خدایا تو رو میخوان واسه حاجت
دیگه انگار وقت اونه از خدا هم باخبر شد
زیر بارون رفت با عشق بود و موند و خیس تر شد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:35
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
حکایت دادن شارژ به طرف... !!!

1000تومنی: مرسی عزیزم (تو دلش ای گدا)

2000: ای جانم...ممنون گلم دستت درد نکنه(تودلش:یادم باشه

واسش بخرم دور برنداره)

5000: وای ممنون عشقم،خیلی میخوامت،بیا این بوس برای تو

10000 : الهی من فدات بشم تو همه زندگی منی ، بیا بغلم،

کجایی بیا ببینمت دلم برات یه ذره شده.{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:35
+3
parnian
parnian
توصیه عاجزانه میکنم بهتون
دم عید بهم نزنین
میرن لباس نو میخرن خوشتیپ میشن, میسوزیناااااا ، تازه از عیدی میدی هم خبری نمیشه هااااا
بعدشم آه ناله هاتون میارین توو این فب خاک به سر شده که اِل شد، بـــِل شد ، والا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:42
+4
مهسا
مهسا
به اونی که سیگار میکشه میگن سیگاری، به اونی هم که تریاک میکشه میگن تریاکی . میخواستم بگم اون بنده خدایی که پیپ میکشه چه گناهی کرده آخه؟{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:16
+6
مهسا
مهسا
به طرف میگن تفریحت چیه ؟ میگه بدبختیامون رو تو فیس بوک مینویسیم .. لایک میزنیم ، بهشون میخندیم !!{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:09
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ