یافتن پست: #میخ

مهسا
مهسا
جهان سوم یعنی جایی که هر چی یارو بزاره تو ویترینش طرف میخره چون مثلا مده...
حتی شلوار صورتی..!!! یا سبز..!{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:01
+4
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
میدانم از خود خواهی ست که من تو را برای خودم میخواهم،و تو هم انقدر مهربان و رئوفی که خود را متعلق به همه میدانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:00
+7
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫یه جایی باید دست آدما رو بکشی , نگهشون داری , صورتشون رو میون دستات محکم بگیری , یه تکون محکم بهشون بدیو بگی :
ببین
کُره بز
من دوسِت دارم , چرا نمی فهمی ؟!
آخه به چیت مینازی که داری اینجوری شلنگ تخته میندازی اُلاغ ؟!
... کی می تونه تو رو به اندازه من دوست داشته باشه لامصب ؟!
ولی میخوای بازم بری ؟!
باشه , برو به سلامت
برات آرزو می کنم یه روزی یه جایی تو زندگیت یاد این لحظه بیفتی ,یاد روزهایی که دنبالت دویدم و فرار کردی , روزهایی که گریه کردم و خندیدی , روزهایی که منو عشقمو به تمسخر گرفتی ...
آرزو میکنم یه جایی از زندگیت بدجوری منو کم داشته باشی
اون روز حالِ امروز منو میفهمی
حالا برو ببینم میتونی خوش باشی
اون روز حال و روزت دیدنیست .‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:53
+3
مهسا
مهسا
قبول دارین : 3 ساعت تو اتاق میشینی درس میخونی هیچکس نمیگه خسته نباشی ولی 1 ثانیه موبایلت رو بر میداری ببینی کی sms داده بابات میاد میگه : خسته نباشی!!!!{-39-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:47
+4
fowkes
fowkes
sin_sin, @ramins, @major و @moricarlo عزیز خوش اومدید
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:13
+4
mah3a
mah3a
به مورچه ای میخندیدم که سال ها عاشق تفاله چایی شده بود خودم را فراموش کرده بودم که عاشق آشغالی مثل تو شده بودم..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:19
+7
ronak
ronak
{-31-}{-31-}
16 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:18
+8
ali rad
ali rad
گفت حالت را نمی پرسم میدانم خوبی، عکس هایت همه با لبخندن!

و نمی دانست عکاس که می گوید سیب...

من یاد حماقت حوا می افتم،

و میخندم....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:58
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
به سلامتی اون پسری که تو پادگانه و موقع شام ، داره به به دوست دخترش فکر میکنه ،
ولی دختره داره شام رو با یه پسر دیگه تو رستوران میخوره!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:40
+5
مهسا
مهسا
@ronak میخوام بیام کنار تو، تا یه کمی لوست کنم
اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم!{-35-}
{-54-}{-49-}
19 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:39
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ