Mitra Mohebbi
میدانم از خود خواهی ست که من تو را برای خودم میخواهم،و تو هم انقدر مهربان و رئوفی که خود را متعلق به همه میدانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hossein Behzadi
یه جایی باید دست آدما رو بکشی , نگهشون داری , صورتشون رو میون دستات محکم بگیری , یه تکون محکم بهشون بدیو بگی :
ببین
کُره بز
من دوسِت دارم , چرا نمی فهمی ؟!
آخه به چیت مینازی که داری اینجوری شلنگ تخته میندازی اُلاغ ؟!
... کی می تونه تو رو به اندازه من دوست داشته باشه لامصب ؟!
ولی میخوای بازم بری ؟!
باشه , برو به سلامت
برات آرزو می کنم یه روزی یه جایی تو زندگیت یاد این لحظه بیفتی ,یاد روزهایی که دنبالت دویدم و فرار کردی , روزهایی که گریه کردم و خندیدی , روزهایی که منو عشقمو به تمسخر گرفتی ...
آرزو میکنم یه جایی از زندگیت بدجوری منو کم داشته باشی
اون روز حالِ امروز منو میفهمی
حالا برو ببینم میتونی خوش باشی
اون روز حال و روزت دیدنیست .
mah3a
به مورچه ای میخندیدم که سال ها عاشق تفاله چایی شده بود خودم را فراموش کرده بودم که عاشق آشغالی مثل تو شده بودم..
ali rad
گفت حالت را نمی پرسم میدانم خوبی، عکس هایت همه با لبخندن!
و نمی دانست عکاس که می گوید سیب...
من یاد حماقت حوا می افتم،
و میخندم....
☺SAEED☻
به سلامتی اون پسری که تو پادگانه و موقع شام ، داره به به دوست دخترش فکر میکنه ،
ولی دختره داره شام رو با یه پسر دیگه تو رستوران میخوره!!!