یافتن پست: #میخ

aB'Bas S
aB'Bas S
تو تاکسی نشسته بودم یه بچه هم پشت سرم نشسته بود با مامانش همه اش داشت گریه میکرد موز میخواست هی غر غر میکردو گریه میکرد همه کلافه شده بودیم راننده خواست آرومش کنه بهش گفت عزیزم الان پیاده میشید مامان برات موز میخره
بچه هم پررو نه گذاشت نه برداشت با همون حالت گریه به راننده گفت( بالهجه کرمانی غلییییییییظ )تو دیگه گا مخورررر!!!!!!!
آقا سکوتی تاکسیو گرفت که تو قبرستون هم نیست…!(کرمانیا به گه میگن گا ببخشید محض اطلاع گفتم){-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 18:45
+8
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1391/01/18 - 08:05]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 18:23
+11
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ما که امسال برف ندیدیم خوش بحال اونایی که برف بازی کردند{-60-}
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 18:10
+6
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/20 - 18:25]
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 17:58
+12
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
از دست تو دلگیرم ارامش نمیگیرم
با یاد تو من هرشب من با خودم درگیرم
خواستم پا بندت نشم
اما افسوس که خیلی دیر جنبیدم
تو خوب فهمیدی که دل باختم
من از نگاهت اینو فهمیدم
دلبری ازتو دلبستگی از من
عاشقی از تو وابستگی از من
ازتو دلبستگی از من دلبری
عاشقی از تو وابستگی از من
عجیبه که یکی شبیه من
به یک نگاه ساده دل داده
با اون غرور و خودخواهی
حالا به دستو پات افتاده
وقتشه باور کنی حرفامو
من امتحان عشقو پس دادم
هر جوری میخواهی امتحانم کن
تا آخرش پای تو وایسادم
دلبری ازتو دلبستگی از من
عاشقی از تو وابستگی از من
دلبری ازتو دلبستگی از من
عاشقی از تو وابستگی از من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 17:56
+5
سحر
سحر
یه مرغه قرص اکس میخوره اسرائیلیها میگرنش.

دلیلش رو میپرسند میگن: این مرغه همینطور که راه میرفته مدام می گفته: قدس قدس قدس..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 17:15
+5
نیوشا
نیوشا
صرف بعضی از فعلها سنگین است خیلی سنگین

رفتن را صرف کن

رفتن را که صرف میکنی حالت از هرچه ادبیات است بهم میخورد
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 15:59
+6
-1
سحر
سحر
نظرتون چیه؟
من که تصمیم را گرفتم
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 15:23
+7
Saman Mlh
Saman Mlh
لیاقت می خواهد شریک شدن ...
تو خوش باش به همین " با هم " بودن های امروز
من خوشم به خلوت تنهایی ام .. !!
تو بخند به امروز ...
من میخندم به فرداهایت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 14:17
+5
kian
kian
بگذار روزگار هرچقدر میخواهد پیله کند

چه باک، وقتی یقین داریم که پروانه میشویم . . .

.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 02:35
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ