یافتن پست: #میخ

ramin
ramin
زن به شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو میبوسه! تو چرا این کار رو نمی کنی؟ شوهر میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 23:54
+6
reza
reza
تو کجایی سهراب؟؟؟ اب را گل کردند ... چشم ها را بستند .. .. و چه با دل کردند ... ... ... وای سهراب کجایی اخر ؟؟؟ زخم ها بر دل عاشق کردند خون به چشمان شقایق کردند .. کجایی اخر ؟؟ که همین نزدیکی عشق را دار زدند همه جا سایه ی دیوار زدند ... صبر کن .. قایقت جا دارد ؟؟؟؟ من هم میخواهم دور شوم از این خاک غریب ... تو کجایی اخر ......؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 23:54
+4
ali rad
ali rad
گاهی دلم ازهرچه آدم است میگیرد... گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد... نه به شکل " دوستت دارم" و یا نه به شکل " بی تو میمیرم " ... ساده شاید ، مثل :

" دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... فردا روز دیگری ست ! "
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 23:29
+3
mohamad
mohamad
هاردی:میخوام ازدواج كنم
لورل:با كی؟
هاردی:معلومه دیگه,با یه زن.مگه تو كسیو دیدی كه با یه مرد ازدواج كنه؟
لورل:آره
هاردی:كی؟
لورل:خواهرم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 22:51
poria
poria
میخواستن لره رو شكنجه روحی بدن، میفرستنش تو یك اتاق گرد، میگن برو یك گوشه بشین!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 18:21
+1
reza
reza
خداوندا رفیقم را تو یاری کن پناهش باش و درحقش توکاری کن، الهی هرچه میخواهد نصیبش
کن ، خدایا بر لبش لبخند جاری کن

به یاد هم بودن قشنگ ترین هدیه ایست که نیاز به با هم بودن نداره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 17:43
+2
mah3a
mah3a
سفره جمع کردن خیلی حس میخواد
این دانشمندای الاغ کی میخوان یه سفره ای اختراع کنن خودش جمع شه ؟

فقط ادعاشون میشه. . .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 17:34
+5
mah3a
mah3a
بچه قنداقی که بودم دو تا خواهرام سرِ بغل کردن من دعواشون میشه باهم ، منو بین زمین و هوا ول می کنن با مخ میخورم زمین، زِرتم در میره!
الان خاطرات دوران زیر 5 سالگیم یادم نمیاد :))
عوارض دیگه شو نمیدونم ، الان فرندام میان میگن..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 17:27
+4
mah3a
mah3a
دکتر به فامیل ما قرص داده گفته نصف قرص صبح نصف قرصو شب میخوری. قرصا هم که نصف نمیشدن. نشسته یه روز با قند شکن همه قرصارو نصف کرده میگه خرده هاشم میریختم تو دهنم میخوردم!!!!!!تازه قزصهای عیدمو هنوز نصف نکردم!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 17:24
+7
mah3a
mah3a
بیشتر کساییکه با طنز حرف میزنن هی میگن میخندن با احساس تر و غمگین ترن !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:29
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ