یافتن پست: #میخ

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
مانده ام درقفس تنهایی درقفس میخوانم چه غریبانه شبی است شب تنهایی من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 14:51
+4
zahra
zahra
از آن روز که رفته ای ؛
کارت شارژ ها را ...
سیگار میخرم و با خیابان ها حرف میزنم !
همینطوری پیش برود ،
گوشی را هم باید بفروشم ؛ کفش بخرم ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 14:05
+9
-1
maryam
maryam
تا حالا دقت کردين وقتي پسرا ميرن حموم خوشگل ميشن ولي وقتي دخترا ميرن حموم زشت ميشن و سريع ميدون ميرن تو اتاقشون که کسي نبينتشون؟؟؟!!!؟!{-33-}
24 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:47
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
میگم مدار های مخابراتی رو 9 شدم...میگه :یعنی افتادی؟؟؟؟
میگم پَـــــ نَ پــَـــ استاد گفت دست و بالم تنگه 9اُ بگیر حالا بقیه شم سر ماه میدم !!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:38
+7
saeed
saeed
امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری ، که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر ، فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود ، دلش آغوش گرم میخواهد .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 11:01
+2
دانیال
دانیال
سلام. من دانیال هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 09:51
+1
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
ایا میخواهید بدون ورزش و رژیم غذایی به سرعت از بدنی به شکل گلابی به اندام دلخواه برسید؟

پس بدانید علاوه بر گشاد بودن خنگ هم هستی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 00:53
+2
reza
reza
پلیس میخواسته ماشین یه نفرو با جرثقیل بلند کنه،صاحبش میاد میگه:میخواین ببرینش؟
پلیسه میگه پ ن پ میخوایم بلند کنیم زیرشو جارو بزنیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 00:07
+4
jalal
jalal
به سلامتی مادرهای قدیم که وقتی دمپایی پرت می کردند طرفمون، صاف میومد میخورد تو سرمون!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 00:04
+7
reza
reza
تو صف دستشوئی میگم آقایون اگه ممکنه من بدون صف برم داخل کارم اظطراریه، یکی میگه سرپائیه؟
میگم پــَ نه پــَ میخوام برم تو بستری بشم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 00:00
+3
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ