یافتن پست: #میخ

benyamin
benyamin
اینجا ایران است : کارت شارژیو که مغازه دار4700میخره و ما 5200میخریم و 4900 شارژ میکنه بهش میگن 5000 تومنی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 15:47
+2
maryam
maryam
خدایا!کودکان گل فروشت را می بینی؟

مردان خانه به دوش،

،زبانهای عشق فروش،

،انسانهای ادم فروش،همه را میبینی؟

میخواهم یک تکیه آسمان کلنگی بخرم...!!

دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 15:14
+1
mah3a
mah3a
یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده اینه که این آتشنشان های محترم، چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 14:55
+3
Saman
Saman
اینجا ایران است : کارت شارژیو که مغازه دار4700میخره و ما 5200میخریم و 4900 شارژ میکنه بهش میگن 5000 تومنی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 14:30
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
وقتی زنی عــاشـق میشود،دستــِـ خـودش نیستــ ؛

بــا صـدای آرام صـحـبـتــ میکند . . .عـشـوه هـایـش بـیـشـتــر میشود . . .

حـسـادت زنــانــه میکند . . . چـون نمیخواهد کـسی حـتـی بـــه عـشـقـش نـگاه کـنـد،

هـمـیـشــه میگویـــد تــــو مــال مــن هـسـتـی !

دوستــ دارد عشقش، از پشتــ ، دستانش را دور بـدنـش حـلـقـه کند، گـردنش را بـبوسـد

... ... چشمانش خــُـمـار میشود.به آرامی گـوشـه ی لـبـش را گـــاز میگیرد . . .

صدایش میلرزد، زیر لب میگوید دوستـتــ دارم !

زن میداند کــه وجودش با عشق کامل تر میشود و بــا بــوســـه ای عاشقانــه بــه اوج آرامــش میرسد .

به افتخار همه خانمای ایرانی{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 13:33
+1
Behdad
Behdad
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 10:10
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
اگه می بینی دلم میخواد فدات بشم

اگه می بینی که تو رو با دنیا عوض نمیکنم

مال اینکه که اکس خوردی و تو توهمی!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 00:42
+1
reza
reza
نه دیگرشعرمیخوانم نه دیگرشعرمیخوانی
نه دیگرقدر میدانم نه دیگر قدر میدانی
نه دیگرحرف های راست نه دیگرزندگی باماست
همان شد که دلت میخواست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 00:29
+5
mah3a
mah3a
جسارت میخواهد نزدیک شدن به افکار زنی که روزها مردانه میجنگد اما شبها بالش اش...از هق هق های زنانه خیس است:(
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 00:13
+7
سحر
سحر
دیدین تو این فیلما یکی تیر میخوره میوفته به رفیقاش میگه شما برید؟
زر مفته .... من اگه تیر بخورم بیوفتم ببینم رفیقام دارن میرن
از پشت همشونو میبندم به رگبارررررررررررررررر.... :))))))))
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 23:10
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ