Mitra Mohebbi
چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت
مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین؟!
در من و تو
یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده اینه که این آتشنشان های محترم ،چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت
مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین؟!










