مکالمه دو پسر :
پسر اول: چقدر خپل شدی مرتیکه …
شبیه خرسای قطبی شدی الاغ….
کمتر بخور ، از صبح تا شب مثل گاو آت و آشغال میخوری
معلومه انقدر دایره میشی دیگه …
پسر دوم : خفه شو عوضی. حرف تو زر مفت هم نیست
( محکم تر شدن دوستی بین دو پسر و تموم شدن مکالمه با خنده )
مکالمه دو دختر :
دختر اول: خوشگلم یه مقدار تپل شدی ولی بهت میاد عزیزم …
دختر دوم: تو هم دماغت بعد عمل یه ذره زیادی کوچیک شده ولی بازم خوشگلی نانازم
( از فردای روز مکالمه هیچ رابطه ای بین دو دختر مشاهده نشده )
تولدت مبارک
1390/12/15 - 00:25مرسی



1390/12/15 - 00:27همتون رو دوس دالم
موریکارلو هم اولین نفری بود که بهم خصوصی تبریک گفت
تولدت مبارک عزیزم
1390/12/15 - 00:28



1390/12/15 - 00:29قربونت....من نمیخاستم ریا بشه
TAVALODET MOBARAK...
1390/12/15 - 15:25