یافتن پست: #میخ

ebrahim
ebrahim
پدر: پسرم میخوام این ترم معدلت 17 بشه
پسر: من این ترم معدلم 20 میشه
پدر: شوخی میکنی؟
پسر: خودت سر شوخی رو باز کردی =)))))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 15:21
+6
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
پسر : سلام عشقم

دختر : عزیییزم ؟!

پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ )

دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟ i

پسر : نه عسلم! من که دارم جوابتو میدم! (

دختر : باشه ، این رابطه تمومه! دیگه زنگ نزن!

پسر : لعنتی ! برو به جهنم!!!!)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 15:13
+3
mah3a
mah3a
حترامت واجبه خان دایی ، اما حرف از مردونگی نزن که هیچ خوشم نمیاد ،کی واسم قده

یه نخود مردونوگی رو کرد که من واسش یه خروار رو کنم ، این دنیا همیشه برای من کلک بوده و نا مردی ،

به هر کی گفتم نوکرتم با خنجر کوبید تو این جیگرم ، دیدم یه فرمون که میتونست یه محلی

رو جابه جا کنه ، وقتی زجرش میدادن ، میرفت عرق میخوردو عربده میکشید ، دیوارها تکون میخوردن و، هر چی نامرد بود ای نوهوو

موش تو سوراخ قائم میشدن ، چییییییی شوووووود ؟

رفت زیارت و گذاشت کنار،مثل یه مرد شورو کرد کاسبی کردنو پوله حلال خوردن، اما مگه گذاشتن؟

این نظامه روزگاره، یعنی این روزگاره خان دائی ، نزنی!! میز[!] !

حالا داش فرمون گجاسسست ، اون فاطی که تو این دنیا آزارش به یه مورچه هم نرسیده بود گجاسسسست؟!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 10:37
+5
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.

+++++++++++

‏ (‘_’)

‏ <¡¡¡>

‏ _\\_

چیه؟

دلم تنگ شده میخوام وایسم نگات کنم مشکلیه؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 00:56
+3
mah3a
mah3a
bah bah....in az dahane 1 marde,,,,bekho0oniiiid.....
وقتی میبینین خانومتون یا دوست دخترتون ناراحته و میرید بهش میگین: چی شده عزیزم؟؟؟
و اون در جواب شا میگه: دیـــــــــــــــــــگه چی میخواستی بشه....؟؟؟

بدانید و آگاه باشید دهـــــــــــــــنتون سرویسه!!!!
دهنم بــــــــــــــــــــــــــــــــارها سرویس شده که میگمااااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 00:12
+4
benyamin
benyamin
رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم “زن چه میخواهد؟” گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد “ما همچنان در حال جستجو ایم ! {-54-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:45
+4
benyamin
benyamin
پدر به دخترش میگه:دخترم میخوای شوهر کنی یا درس بخونی؟
دختر: بابا درسم بخونم حتما مردود میشم !{-16-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:17
+2
parnian
parnian
یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن...
هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم..
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده,
راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره...
...
... همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون...
آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش میگیرن تا از ....
اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن
اینایی که همیشه میخندن
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن
اینا فرشتن ...
تو رو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه, اذیتشون نکنین ...
تنهاشون نزارین ؛ داغون میشن ... !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:59
+3
mah3a
mah3a
میرن میگردن عقده ایارو جمع میکنن از تو شهر که بیان استادشون کنن استاد!
.....سال پیش یه سوال بهمون دادن سر کلاس گفتن هرکی حلش کنه 2 نمره میگیره 2 نمره!
بعد یه سال به اصطلاح استادو دیدم میگه حل شد میگم نه!میگه سی ساله هیچکس نتونسته حلش کنه سرکار بودید....آخرشم میخنده(عقده دارنا مگه نه؟)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:34
+7
ashkan
ashkan
خداییش متن هارو میخونین یا الکی لایک میدین؟{-28-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:57
+6
-2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ