یافتن پست: #میخ

iraj
iraj
ایرادات دختر ها (البته همه دخترا این جوری نیستن ولی خوب %90 همین جورین )

1-بیش از اندازه ناز و عشوه دارن

2-همیشه می خوان با زیبایی خودشون پسرا رو میخکوب کنند

3-همه چی رو می خوان ولی میگن نمی خواهیم ( مخصوصا در رابطه دوستی با پسرها)

4-بدون آرایش بیرون نمیرن ( حتی برای یه نون خریدن )

5-هروقت بیرون از خونه میرن فکر می کنند یکی منتظرشونه

6-همیشه دوست دارند پسرا دنبالشون راه بی افتن

7-پسری رو که دوست دارند بیشتر اذیت می کنند

8-خودشون ایجاد یه دوستی رو با اشاره و نگاه درست می کنند تا پسره بهشون میگه بیا دوست شیم میکشن کنار

9-همیشه تو رویاهاشون یه پسر قرار داره( همیشه فکر میکنه بالاخره بهش میرسه )

10-همیشه هر پسری رو می بینن فکر می کنن پسره می خواد باهاشون ازدواج کنه

11-خیلی صحبت میکنند (وقتی با تلفن صحبت می کنند شارژ تلفن رو خالی میکنند )
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:16
+11
☺SAEED☻
☺SAEED☻
sandevichaye aras barano michgano az in behtarana :D

didam ke migamaaaaaaaaaaaaaa
11 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:02
+8
mehdi
mehdi

تلخـی الکل به جـون میخـرم , فقـط بخاطر اینکه موقـع خوردنـش بگـم :

میزنـم به سلامتـی کسـی که هیچ وقت نفهمـید چقدر دوستــــــــــــش دارم !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 21:06
+9
mah3a
mah3a
میخواهم حرفهایت را قاب بگیرم,همه عکس شده اند...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:42
+8
شاهین
شاهین
گُنجشکه داشته تو هوای سرده زمستون پرواز میکرده... از سرما یخ میزنه میُفته رو زمین..
یه گاوِ داشته رَد میشدِ از قضـــــا یه تاپاله میندازه روش ... گُنجشکه گرمِش میشــــه شروع میکنه به جیک جیک کردن ... یه گربه صداشو میشنوه میاد تمیزش میکنه میخوردش ....
و امّــــــا نتیجه اخلاقیه داستان :
1-هرکَس بهت میرینــــــــه دشمنت نیســـت ... :-O
2-هرکَساز توی گُــــــه درت آورد دوستـــــت نیســـت .... :-O
3-هر وقت تو گُـــه گیر کـــردی دَهنتـــــــــــــــــــو ببنـــــــــد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:36
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
in entesharate daneshgamun chera hamash bastas :|
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:13
+4
parham
parham
خیلی باحاله نه؟!
هیچ جای دنیا دانشجوهاش سر نمره های پایینو درسای افتاده کل کل نمیکنن و سرشون نمیخندن جز اینجا {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:54
+7
ali rad
ali rad
شجاعت میخواهد ...

وفادار احساسی باشی

که میدانی ...

شکست می دهد

روزی

نفس های دلت را
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:43
+4
mehdi
mehdi
نسل ما نسلی بود که هرگز گرمای وجود معشوق رو حس نکرد .
نسلی بود که یواشکی بوسید . یواشکی نوشید . یواشکی خندید . یواشکی گریه کرد . یواشکی فکر کرد . یواشکی اعتراض کرد . یواشکی آرزو کرد . یواشکی درد و دل کرد . یواشکی انتخاب کرد و یواشکی عاشق شد .
پس به سلامتی یواشکی که اگه نبود این نسل منغرض میشد.
از ته دلم واسه نسل بعد خودم آزادی رو میخوام.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:35
+4
mohsen
mohsen
تو مترو دیدم یه دختره هی داره نگاه میکنه به من میخنده , گفتم چه آماری میده , منم شروع کردم خنده بازی و ضایع بازی جلوش , یه نیم ساعتی مشغول بودیم , خواست پیاده بشه از کنار من که رد میشد گفت زیپ شلوارتو ببند با اون شرت مامان دوز ضایع !! :l
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 12:42 توسط Mobile
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ