یافتن پست: #میخ

mah3a
mah3a
از آن روز که رفته ای ؛
کارت شارژ ها را ... سیگار میخرم و با خیابان ها حرف میزنم !
همینطوری پیش برود ، گوشی را هم باید بفروشم ؛ کفش بخرم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:32
+3
ronak
ronak
نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
با هم قدم میزنیم
با هم میخوابیـم
دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد
و بر گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
" تنهاییـــــم را " . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:05
+3
ronak
ronak
یادش بخیر، یه همکلاسی داشتیم خیلی خرخون بود، وقتی درس میخوند خط به خط کتابو حفظ میکرد

یه روز معلم آوردش پاتخته و ازش یه سوال پرسید

کتاب درباره ی همون سوال 15 خط توضیح داده بود ولی جوری بود که میشد تو 4 خط خلاصه اش کرد

این پسره همه ی اون 15 خطو کامل تعریف کرد بدون اینکه حتی یه "واو" جا بندازه

آخر سر حواسش نبود گفت :

"به شکل زیر توجه کنید"
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 11:06
شاهین
شاهین
به سلامتیه پدری که شب عیدی به بچه هاش میگه میخرم

اما ته دلش نگرانه که شاید نتونه بخره :(

امیدوارم خدا هیچ پدری رو شرمنده خانوادش نکنه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:48
+3
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
گر گفتید متوسط میزانی که یک خانم در طول عمرش روژلب میخوره چقدره؟؟؟ دو کیلوگرم

یک زن در کل زندگی اش دو کیلو روژلب میخوره و این روژلب حاوی ۳۰۰ گرم سرب میباشد

که ۶۸ درصد میزان سرطان را در خانمها افزایش میدهد.

عمق فاجعه اينجاست كه :

مردها هم در طول عمرشون همين حدود رژ لب كوفت مي كنن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:39
+2
ashkan
ashkan
غضنفر دو دست خرشو قطع میکنه یکی ازش می پرسه چرا این کارو کردی میگه میخوام کانگروش کنم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 22:14
+6
mohsen
mohsen
بابام خطاب به : به خدا پولی که تو این ۲۰ سال خرج تو کردم میدادم سکه میخریدم الان میلیاردر بودم و الان با این پول میتونستم یه پسر تحصیل کرده ی دانشمند همسن و سال تو واسه خودم بخرم و بهش افتخار کنم! من :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 22:13
+3
ashkan
ashkan
لره بالا پشت بوم میخوابه، سردش میشه، پا میشه در پشت بومو میبنده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 21:50
+6
ashkan
ashkan
لره میخواسته ترتیب گاوشو بده، گاوه میگه: ما، ما! لره میگه: خفه‌شو، اول ما، بعد تو
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 21:45
+4
parham
parham
بعد بگین مینوبوسای قیام دشت خوب نیست اینجوری اگه میخواستیم بریم و بیایم چی!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 21:06
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ