یافتن پست: #میخ

ali
ali
نوزاد پسری که تازه متولد شده بود به دکتر گفت : دکتر ! شما موبایل داری ؟

دکتر گفت : دارم ولی برای چی میخوای ؟

نوزاد گفت : یه SMS بزن به خدا بگو من سالم رسیدم ! دوست دخترم رو که قول دادی میفرستی بفرست!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:13
+2
mah3a
mah3a
میدونید هزینه یه ماتیک برای خانمها چقدره ؟ بله 400000 تومان !!!!!!!
6000 تومان رو میدن ماتیک میخرن و 394000 تومان دیگه رو لباس وکفش و کیف و اینا ......که با رنگ ماتیکشون ست در بیاد .
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:57
+3
سحر
سحر
کی دوست داره ... =))
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:52
+8
mah3a
mah3a
دعای مرگ خود را میخواند ...
مادری کنج خانه سالمندان
شاید فرزندش را در مراسم خاکسپاری خود ببیند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:51
+1
mah3a
mah3a
مشـــغول رانندگی تو جاده ام
از فاصله دور پلـــیس واسم دست تکون میده و ابراز ارادت میکنه
خیلی آدمای با محبتی هستــن
چطوری از این فاصله منو شــــناختن
یکیشون جوگیر میشه تا وسط جـــاده میاد
با حرارت خاصی واسم دست تکــون میده
چراغ میزنم وبا حرکت دست به ابرازعلاقه شون جـــواب میدم
دفترچه و خودکار تو دستشه
میخواد ازم امـــضا بگیره ،اما الان وقت ندارم باشه واسه بعـــد
اشک تو چشام حلقه میزنه از این همه احساسات پاک و بی آلایش......................
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:51
+1
نیوشا
نیوشا
خودکار میخری ۱۰۰ تومن..

لاک غلط گیر ۸۰۰ تومن..

توی این دنیا حـتــی اگـــــه روی کاغذم اشتباه کنی برات گرون تموم میشه..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:36
+7
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
از تمام عطرهای دنیا


تنها لحظه‌ای


بویی شبیه آغوشت میخواهم


تا هوش از سر این همه


دلتنگی ببرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:26
+5
نیوشا
نیوشا
یارو نشسته کنار خیابون نوک دماغش چسبیده به زمین. دوستم میگه : معتاده؟!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخواد انعطاف بدنشو به رخ بکشه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:04
+11
حمید
حمید
در SMS
دیابت لباتم، خراب اون چشاتم، عاشق اون صداتم، بادبون کشتیاتم، دیونه ی نگاتم، روانیه اداتم، دیگه جی میخوای ، بخوای نخوای فداتم ... {-35-}{-35-}{-41-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:02
+6
mah3a
mah3a
لان تو این لحظه چه احساسی داری؟

1-حس دلجویی از یک نفر

2-سرم واسه دعوا درد میکنه
...
3-احساس خجالت و شرمندگی میکنم

4-میخوام گریه کنم

5-دلم میخواد بخندم

6-حس غرور

7- فکر میکنم حرف نزنم بهتره

8-دلشوره دارم دلواپسم

9-دارم میمیرم از خنده

10-یه حس عشقولانه

11-حس میکنم حالم خوب نیست

12-احساس ترس

13-عصبانیم

14-بی خیالی

15-حس انتقام و نفرت

16-مایوس و نامیدم

17- استرس دارم

18-حس میکنم خیلی تنهام

19- احساس خوشبختی میکنم

20-حوصله هیشکی رو ندارم

21- دارم بالا میارم

22-درماندگی و پریشونی

23-سردمه

24-گشنمه

25-دلم میخواد یکیو بکشم

26-منتظرم یه اتفاق خوب برام بیفته

27-پشیمونم

28-دارم حرص میخورم

29-حس میکنم هیچ چیز مطابق میلم نیست

30-احساس شکست میکنم

31-واسه یه موضوعی خوشحالم نمیتونم بگم

32-حس میکنم به هیچ کس اعتماد ندارم

33-انگار دارم عاشق میشم

34-فکرم مشغوله

35- یکیو خیلی میخوام نمیتونم بهش بگم

36-یه هم صحبت میخوام

37-زندگی بهتر ازین نمیشه

38-خودمم نمیدونم چمه

39-حس میکنم به یه مقدار تفریح نیاز دارم

40-حواسم این ور ..اون وره

41- دلم میخواد با یکی برقصم
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:00
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ