یافتن پست: #میخ

ronak
ronak
حيف نون تو اتوبوس میگوزه !میندازنش پایین.
میگه واقعا مردم اعصاب ندارنا قدیما میخندیدن!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:48
+9
امید
امید
موزیک جدید مجید خراطها به نام میخوای بری [لینک]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 17:25
+5
امید
امید
نامه ای به یک فاحشه - حتما بخونین ، جالبه

گفت ناز تو ننگ است! اما میخواهم برایت بنویسم
شنیده ام، تن میفروشی، برای لقمه نان! چه گناه كبیره ای…! میدانم كه
میدانی همه ترا پلید میدانند، من هم مانند همه ام
راستی روسپی! از خودت پرسیدی چرا اگر درسرزمین من و تو،زنی زنانگی اشرا بفروشد كه نان در بیارد رگ غیرت اربابان بیرونمی زند !! اما اگرهمان زن كلیه اش رابفروشد تا نانی بخرد و یا شوهر زندانی اش آزاد شود این ایثار است ! مگرهردو از یك تن نیست؟ مگر هر دو جسم فروشی نیست؟تن در برابر نان ننگ است.بفروش ! تنت را حراج كن… من در دیارم كسانی رادیدم كه دین خدا را چوب میزنند به قیمت دنیای شان
شرف ترا شكر كه اگر میفروشی از تن می فروشی نه ازدین
شنیده ام روزه میگیری،
غسل میكنی،
نمازمیخوانی،
چهارشنبه ها نذرحرم امامزاده صالح داری،
رمضان بعداز افطار كار میكنی،
محرم تعطیلی.من از آن میترسم كه روزی با ظاهری عالمانه،جمعه بازار دین خدا را براه
كنم،زهد را بساط كنم، غسل هم نكنم، چهارشنبه هم به حرم امامزاده صالح
نروم،پیش از افطار و پس از افطار مشغول باشم، محرم هم تعطیل نكنم!فاحشه!!!… دعایم كن !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 16:34
+6
ebrahim
ebrahim
انواع عقیده در تولید :
امریکایی : هم خوب کار کنه هم با دوام باشه
انگلیسی : جنسش خوب باشی و مشتری راضی باشه
ایرانی : تا وقتی مشتری میخره سالم باشه بعد که خرید مهم نیست
چینی : فقط ایرانی بخره … !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 15:36
+5
سحر
سحر
دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن ، از آدمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون مال تو نیستند ، از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 13:06
+3
شاهین
شاهین
فرق زمین خوردن دخترا و پسرا !!!
پسر در حال دویدن...
زااااارت (صدای زمین خوردن)

رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو! (شپلخخخخخ "صدای پس گردنی";)
یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!
یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!
________________
دختر در حال راه رفتن...
دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)

رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای...
یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟
یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من!
من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 12:38
+6
sepideh
sepideh
اونهایی که نوار کاست یادشونه یه نوار جدید مال معین بود خیلی بزرگترها دوست داشتن میخوند من دیگه بچه نمیشم آی دیگه بازیچه نمیشم
بزن لايكــــــــــــــو ;)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:36
+2
sepideh
sepideh
سلامتیه پسرا نه واسه ریشو قدشون!واسه معرفتشون...
سلامتیه دخترا نه واسه چشمای نازو پوستای صافشون!واسه قلبای پاکشون...‬

{-23-}{-23-}{-23-}
17 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:21
+3
امید
امید
مدتهاست مجازی میخندیم…
مجازی شادیم…
مجازی عاشق میشیم…
مجازی همدیگه رو دلداری میدیم…
امــــــا…………..
.
.
.
واقعی تنهاییم!
واقعی درد میکشیم!
واقعی از عشقهای مجازی لطمه میبینیم…..‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:57
+2
mah3a
mah3a
به هر کی گفتم دوست دارم, گفت برام شارژ میخری...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:32
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ