یافتن پست: #میخ

mehdy
mehdy
یه روز یه اصفهانیه توی یکی از پادگانهای تهران خدمت می کرده . بچه تهرونی ها برای اینکه اونو اذیت بکنند توی غذایش تف می کردند و اون هیچ چی نمی گفت بعد از چند روز تهرونی ها قرار میگزارند که باهاش دوست بشوند اصفهانیه میگه از کی میخواهید با من دوست بشوید میگند از فردا , اصفهانیه هم میگه من هم از فردا نمیشاشم توی سماور
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 18:18
+5
مهسا
مهسا
وقتی تو غصه ها غرق شدی،

تازه میفهمی درک عمیق از زندگی،

غریق نجات هم میخواد ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:14
+7
مهسا
مهسا
همیشه چوب اعتمادهایی را میخوریم

که به احساسمان کرده ایم!

کاش به عقل هم فرصتی میدادیم...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:09
+8
ronak
ronak
طرف داشت تو پارتی میخونده : میخوام که با بوسه گل لباتــو پرپر کنم

یـهـــو 110 میریزه تو، طرف ادامه میده : گلهای پرپر شده رو هدیه به رهبر کنم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:30
+5
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
میروم تا دره میخانه کمی مست کنم
جرعه بالا بزنم انچه نباید بکنم
انقدر مست کنم که اندوه جهانم برود
استکان روی لبم باشد و جانم برود
برود هر که دلش خواست شکایت بکند
شهر باید به من الکلی عادت بکند
{-35-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 15:24
+6
ronak
ronak
خــــــــــــدایا از تو معجزه میخواهم

معجزه ای بزرگ در حــد خـــدا بودنت ....

تو خــود بهتر میدانی !!!!

معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند....

نا امیـــد نیستم فقط دلتنگم......
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 15:03
+6
امیرحسین
امیرحسین
در روز به دردنخور ولنتاین، از همه شما میخوام که به این عکس به دقت نگاه کنین تا معنای "عشق" رو بهتر تر درک کنین...
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 14:52
+8
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
kasi nemitone komakam kone???kheili moheme bekhodaaaaa
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 13:10
+1
mehdy
mehdy
جمعى بودیم هواى غم میخوردیم
درفصل گرسنگى به سرمیبردیم، چون سیرشدیم دورگشتیم زهم
اى کاش درآن گرسنگى میمردیم…...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 13:08
+4
mehdy
mehdy
همیشه سخت ترین سیلی روازکسی میخوری که روزی بهترین نوازشگرت بود . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 12:48
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ