یافتن پست: #میخ

poria
poria
یه [!] خودش رو میزنه به موش مردگی، گربه‌ها میخورنش
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 18:17
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
کسی نمیخواد توی گروه من عضو شه؟{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 16:06
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده اینه که این آتشنشان های محترم ،

چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت

مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین؟!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 13:13
+7
امیرحسین
امیرحسین
تا حالا دقت کردین وقتی سوهان میخوری 95%ش میره لای دندونات

و فقط 5%ش جذب معده میشه!!
.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 12:58
+6
مهسا
مهسا
دلم واسه عشق میسوزه،طفلی چقد حقیرشده....احساس نمیخوان آدما،دلاشون از عشق سیر شده ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:30
+10
مهسا
مهسا
روي میخ زندگی نشسته ايم و هنوز مي انديشيم كه علم بهتر است يا ثروت صداقت بهتر است يا بكارت و هنوز نمي دانيم ... ... فرق درد و لذت را فرق عشق و شهوت را فرق پرستش و بع بع كردن را و همه تلاشها بيهوده است ما را تا از فرقمان بيرون نكشند هيچ فرقي را نخواهيم فهمید...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:20
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
یه روز یه بابایی پسرش فارغ التحصیل میشه ..هیچی هم بارش نبوده.

زنگ میزنه به پارتیش میگه : دمت گرم واسه پسرم یه شغلی پیدا کن.

پارتیه میگه : میخوای سفیرش کنم؟

باباهه میگه : نه بابا اون خیلی زیاده..

پارتیه میگه : میخوای وزیرش کنم ؟

... ... ... ... باباهه میگه : اوووووووف نه...

پارتیه میگه : میخوای وکیلش کنم ؟

باباهه میگه : نه بابا یه جایی کارمندی چیزیش کن..

پارتیه میگه : شرمنده اون دیگه سواد میخواد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 22:09
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
فرق لباس خريدن دخترها و پسرها؟
پسرها:

انتخاب کت، پرداخت پول و خارج شدن از پاساژ.

دخترها:

فروشنده:خب چطور بود خانوم؟

دختر:راستش این مانتو خیلی چاق نشونم میده بی زحمت اون یکی مانتو رو بیارید ممنون.

فروشنده:خب این یکی خوب دیگه نه؟

دختر:نه این یکی بر عکس لاغر نشونم میده ببخشید اون بالای رو بی زحمت میدید.

فروشنده:خب خانوم پسندیدي؟

دختر:وای نه این یکی یه خورده بلنده یه دونه تنگ ترشو و کوتاه ترشو بهم بده میخوام وقتی میپوشم از تنگی دکمه هاش بهم نرسه.

فروشنده:خب چی شد بالاخره پسندیدي؟

دختر:راست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:59
+4
مهسا
مهسا
به اونی که سیگار میکشه میگن سیگاری، به اونی هم که تریاک میکشه میگن تریاکی . میخواستم بگم اون بنده خدایی که پیپ میکشه چه گناهی کرده آخه؟{-18-}{-20-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:57
+4
mehdy
mehdy
یه لات چاله میدون میخواد بره خواستگاری به خانوادش میگه اگه از طرف خونوادهء دختر کسی زر زر کرد کسی حق گه خوردن نداره جز آقام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:27
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ