حمید
سلام دوستای گلم ! روز عشق رو به همتون تبریک میگم ....
امید
شعر جدید یاس در مورد امتحانات
از چی بگم برات ؟
انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد ؟
جز یه کاغذ سفید پاره ؟
خب آره رفیق تقلب توشه ولی باخودکار سفید !
... تو هم مثل منی کم درد نداری ، درد اصلیت اینه که علاقه ای به درسم نداری .
من کسی نیستم با این امتحانا دردم بگیره ولی این نمره ها رو کی میخواد گردن بگیره!
وییییییییییییییییییییییی














1390/11/26 - 22:31تو تهرانی هستی
من رو هم باید تو ببری
پ چی فک کردی
ولش کن بیا جمعه بریم دربند درکه
درکه خیلی وقته نرفتم دلم برای هیئت دولت تنگ شده.بیا بریم موافقم.



1390/11/26 - 22:32oooooooooooooooooooooooy !
1390/12/2 - 11:02che khabare ?
mnm miaaaam !
باشه سپید
1390/12/3 - 13:26تو هم بیا
این میخواد ما رو با بنزش ببره

1390/12/8 - 10:03benz ?
ish !
khosham nmiad azin gariiiha !
mn nmiam