یافتن پست: #میخ

sepideh
sepideh
پسر :

من اندازه ساسان مایه دار نیستم مثل اون بنز ندارم

اما عاشقتم

دختر:

من هم عاشقتم

داشتی می گفتی ساسان دیگه چی ها داره!؟
21 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:39
+2
sepideh
sepideh
نسل صف و دعوا ،
نسل تف ، وسط پیاده رو ،
نسل هل ، توی مترو ،
نسل مانتو های تنگ ،
نسل " شینیون " زیر روسری ،
نسل شرت " play boy " هنگام سجده ،
نسل کارگران پیر مو رنگ کرده برای جوانی و پیشنهاد کار ،
نسل شارژهای اینترنی ،
نسل " copy , paste "
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:27
+2
مهسا
مهسا
به من حمله کرده اند

باز این کلماتی که

میخواهند فقط از تو بگویند!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:05
+2
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
هاردی: میخوام ازدواج کنم{-16-}
لورل: با کی ؟{-11-}
هاردی: معلومه دیگه با یه زن ،{-8-} مگه تو کسیو دیدی که با یه مرد ازدواج کنه ؟{-1-}
لورل: آره !{-4-}
هاردی: کی ؟؟؟؟{-20-}
لورل: خواهرم !!!{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:00
+1
حمید
حمید
سلام دوستای گلم ! روز عشق رو به همتون تبریک میگم ....
5 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 12:30
mehdy
mehdy
معلم از بچه ها میپرسه:بچه ها در آینده میخواهید چه کاره شوید؟ محسن:من میخواهم ناخدا بشم. علی:من میخواهم دکتر بشم. سارا:من میخوام یه مادر خوب بشم. رضا:منم میخوام به سارا کمک کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 11:35
+4
مهسا
مهسا
مامانه به بچش میگه که عزیزم و قتی خاله نسرین اومد قشنگ میری جلو سلام میکنی میبوسـیش بچه میزنه زیره گریه میگه نه مامان من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه چرا عزیزم؟ بچه میگه آخه دیروز که بابا میخواست بوسش کنه زد تو صورتش هی وای بر من
{-18-}{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 03:33
+6
mehdy
mehdy
غضنفر پیتزا میخوره شب بربری میاد تو خوابش!!! میگه آهااااااااای بی وفا دیگه دوسم نداری؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 20:52
+6
محمد
محمد
غضنفر داشته پولکی میخورده،بهش میگن چته؟ میگه من هر چی بگم شما میگید غضنفر خره، ولی به خدا این چیپسا شیرینن!!!!!!!!!!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 19:54
+6
امید
امید
شعر جدید یاس در مورد امتحانات
از چی بگم برات ؟
انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد ؟
جز یه کاغذ سفید پاره ؟
خب آره رفیق تقلب توشه ولی باخودکار سفید !
... تو هم مثل منی کم درد نداری ، درد اصلیت اینه که علاقه ای به درسم نداری .
من کسی نیستم با این امتحانا دردم بگیره ولی این نمره ها رو کی میخواد گردن بگیره!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 18:46
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ