یافتن پست: #میخ

Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
به بچه فامیلمون میگم: عمو بزرگ بشی میخوای چه کاره بشی؟؟ میگه: ساسی مانکن...!!! والا ما که الگومون گابریل گارسیا مارکز و نیچه بود، و میخواستیم دنیا رو عوض کنیم، تهش شدیم این..! وای به حال اینا که الگوشون ساسی مانکنه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 23:08
+2
ebrahim
ebrahim
میگم سال دیگه میخوام واسه آکادمی تست بدم.میگه آکادمی موسیقی گوگوش؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ آکادمی ورودی برنامه ی زلال احکام
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 23:08
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
ساعت ۸ صبح کلاس داریم .منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه . استاد میگه چیه خوابت میاد؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بخورمت
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 23:08
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
از بیرون صدای قار قار میاد…داداشم میگه صدای کلاغه ؟ میگم پــَ نَ پـــَ قناریه متال میخونه!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 23:07
+1
silk
silk
@smrnboy من به دو چیز عشق میورزم ، یکی تو و دیگری وجود تو ، به دو چیز اعتقاد دارم ، یکی خدا و دیگری تو ، من در این دنیا دو چیز میخوام ، یکی تو و دیگری خوشبختی تو .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 12:59
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به مامانم میگم قوری کجاست ؟ میگه میخوای چای بخوری ؟!
پــَ نه پــــــَ میخوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 01:34
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بعد از چهار ساعت از کنکور تو هوا 40 درجه اومدم خونه خواهرم میگه خسته ای؟ اگه نیستی منو ببر یه جایی میخوام خرید کنم. پـَـَـ نــه پـَـَــ. نه خسته نیستم تو جلسه کنکور لحاف دشک انداخته بودم داشتم قلیون میکشیدم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 01:33
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زنگِ خونه رو میزنم مامانم میپرسه میخای‌ بیایی تو ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خوام ببینم اف اف سالمه یا نه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 01:26
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتیم بلیت کانادا بگیریم زنه میگه سیاحتیه؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ زیارتیه میخوام برم امامزاده سید ریچارد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 01:26
-1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تو اوتوبان گشت نا محسوس یه ماشینو گرفته بود.راننده ماشینه به پلیسه میگه :می خای جریمم کنی؟ پلیسه میگه: پـَـ نـَـ پـَـ بادو تا همکارام میخاستیم حکم بازی کنیم یه یار کم داشتیم گفتیم مزاحم شما بشیم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 01:03
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ