یافتن پست: #میخ

ebrahim
ebrahim
دم پدر مادرایی گرم که درک میکنه وقتی پسر مجردش میگه میخوام خونه بمونم تنها، قبل از اینکه بیان خونه یه تک زنگ می زنن ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 20:07
+2
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
این شما واین صندلی داغ امشب !!!!!آتیش بزنید!!! جهت شرکت در صندلی داغ بر روی آیکون صندلی داغ در داشبورد کلیک کنید(هرشب ساعت 10:30 تاریخ 90/10/21 مهمان امشب ♥ مهســــــــــــــــــــــــا ♥)
125 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 19:52
+14
مهسا
مهسا
فکر تو را حتی در میان خنده هایم نمیتوانم پنهان کنم هر چقدر که میخندم باز غم تو خودنمایی میکند .. ...... خلاصه شده ام در قابی خلاصه تر از زندگی !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 19:42
+3
مهسا
مهسا
توی راز بقا ۶۰تا شیر ریختن سر یه گورخر ! برگشته میگه میخوان بخورنش ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخوان سوارش بشن ولی خره رضایت نمیده میگه مامانم گفته با غریبه ها بازی نکن !!!!!!!!!!!!{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 18:46
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
مامانم اومده تو اتاقم میگه: اینترنت قطعه ؟؟؟
میگم نه ، چرا قطع باشه !؟
میگه آخه دیدم داری درس میخونی :)))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 18:18
+6
مهسا
مهسا
استاد : وقتی بزرگ شدی چه میکنی؟ شاگرد : ازدواج! استاد : نخیر منظورم اینه که چی میشی؟ شاگرد : داماد! استاد : اوه! منظورم این است وقتی بزرگ شوی چی بدست می آوری؟ شاگرد : زن!! استاد : ابله!!! وقتی بزرگ شوی برای پدر و مادرت چی میگیری؟ شاگرد : عروسی میگیرم! استاد : پسرجان پدر و مادرت در آینده از تو چه میخواهند؟ شاگرد : یک زندگی متاهلی موفق
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 16:06
+4
مهسا
مهسا
خوب که فکر میکنم می بینم ان روزها هم هیچ چیزمان به هم نمیخورد درست مثل حالا که هیچ چیزمان به هم نمیخورد مگر حالمان از هم ..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 02:07
+4
mina_z
mina_z
فقر چیست؟ میخوام بگویم فقر چیست، فقر چیزی است که همه جا سر می کشد، فقر،گرسنگی نیست،عریانی هم نیست، فقر چیزی را" نداشتن" است،ولی آن چیز پول نیست،طلا و غذا نیست، فقر همان گرد وخاکی است که بر کتابهای فروش نرفته ی یک کتابفروشی می نشیند، فقر ،تیغه های برنده ماشین بازیافت است که روزنامه های برگشتی را خورد میکند، فقر ،کتیبه سه هزار ساله ی است که روی آن یادگاری نوشته اند، فقر ،پوست موزی است که از پنجره یک ماشین به خیابان انداخته می شود، فقر همه جا سر میکشد، فقر ،شب را "بی غذا" سر کردن نیست، فقر،روز را "بی اندیشه"سر کردن است
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:44
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
به نظر شما اینا دارن چیکار میکنن؟
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:41
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
ﺁﻗﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ! ﻧﻮﮐﺮﺗﻢ! ﺩﺍﺩﺍﺵ! ...... ... ... ... ... ... ...ﻣﻦ ﺗﻮ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ! ﺑﻪ ﺟﻮﻥ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢadslﺩﺍﺭﻡ! ﺻﺒﺢ ﺑﻪ ﺻﺒﺢ،ﺳﺎﻋﺖ٧ﻣﻨﻮ ﺑﺎ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻓﺮﻭﺵ ﻭﯾﮋﻩ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﮑﻦ. ﺷﺎﺭﮊ ﺟﺎﯾﺰﻩ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺳﺮ ﻋﻤﺖ 1000000ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﻢ100ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺪﯼ! ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺑﺎﻧﮏ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻡ! ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻧﮕﻮ! ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭِﻣﻦ! ‌ﻧﮑﻦ ﭘﺪﺭِﻣﻦ! ﻧﮑﻦ ﺑﻲ ﻧﺎﻣﻮﺱ! ﻣﻦ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯ ﮔﺮﻓﺘﻢ؟ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟ ﻧﻨﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟؟؟؟ﮐﯽ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟؟ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺍﺯ ﺟﻮﻭﻭﻭﻥ من آخه؟؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 21:04
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ