یافتن پست: #میخ

sasan pool
sasan pool
چه جالبه سایت دوست یابی هستش.همه توش با هم رفیق هستن.پسره نوشته عاشقتم سگ دختره نوشته میمیرم برات گربه.خیلی با حاله من میرم میخندم.طرف قیافه اش مثل شتر میمونه.نوشته پسر ها خوشگل پیغام دوستی بدن.یعنی دو ساعت از خنده مردم انقدر خندیدم اشک از چشمام آمد.واقعا اعتماد به نفس خداست.قربون تنهایی برم راحتی از صبح تا شب خودمم گور پدر دوست دختر و دوست پسرم.من و ماشینم دو تایی گور پدر خانواده هم کردن.چند وقت دیگه یک کاسکو هم می خرم میشیم سه تا.یک وبلاگ هم دارم توش مطلب میزارم خوبه دیگه.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 19:26
+4
محمد حسین هذبی
محمد حسین هذبی
یه اس ام اس از طرف ایرانسل امده .اهنگ پیشواز کلاه قرمزی(الاغ عزیز) از سیستم حذف شده است ! منم یه اس ام اس دادم به ایرانسل یعنی دیگه واسه ما نمیخونه ! دیدم یه اس م س امده از ایرانسل نوشته پـَـــ نــه پـَـــ امشب کلاه قرمزی تو برج میلاد کنسرت داره ما هم خواستیم از آلبوم جدیدش حمایت کنیم آهنگ رو حذف کردیم یوقت لطمه نخوره !!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 15:14
+3
امیرحسین
امیرحسین
چی میخوری؟?
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 14:38
+3
hamidreza
hamidreza
در facetoop
یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده اینه که این آتشنشان های محترم ،چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریتمجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 14:21
+1
ebrahim
ebrahim
این قانون طبیــــــــــعت است زخم که میخوری اعتمادت به ادم ها سست میشود ... و باورت رنگ شک می گیرد ان وقت تنها تر از همیشه مینشینی کنج زنـــــــدگی و میشماری درد هایت را غریبه ای می اید با کوله باری از دوست داشتن با دستانی که بوی نوازش میدهد و می گوید به من اعتماد کن انوقت تمام تنت می لرزد که مبـــــــــــادا با خنجری در دست امده باشد و این می شود قصه ای تکراری که دوباره دل میبندی زندگی بازیـــــــــها دارد رفیق
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 13:22
+1
محمد حسین هذبی
محمد حسین هذبی
‎پسره میگه من عاشقتم میخوام باهات ازدواج کنم. دختر: خونه داری؟ نه... دختر حرفشو قطع میکنه: بی ام و داری؟ ... نه... ... ... ... ... چقدر حقوق میگیری؟ پسر: حقوق ندارم آخه... دختر: برو گمشو چی فکر کردی به من پیشنهاد دادی؟ و میره پسر با خودش می گه: من چندتا ویلا دارم خونه واسه چی؟ یه پورشه با بنز دارم بی ام و دوست ندارم. چجوری حقوق بگیرم وقتی خودم مدیر شرکتم؟ و اینگونه بود که پسر رفت و دختر تـــــُـــرشید
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 10:09
+5
Pedram
Pedram
یادت ای دوست بخیر بهترینم ، خوبی ؟ من دلم میخواهد ... که بدانی بی تو ... دلم اندازه ی دنیا تنگ است می سپارم همه ی زندگی ات را به خدا ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 09:43
ronak
ronak
چرخه غذا خوردن در ایران . . . . . . . . . . دانشجو:فلافل و انواع ساندویچهای غیر قابل خوردن فلافلی:غذای رستوران رستوران دار:غذای خونه غذای خونه رو هم ما نمیخوریم میریم بیرون فلافل میخوریم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 23:35
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
توی راز بقا ۶۰تا شیر ریختن سر یه گورخر ! برگشته میگه میخوان بخورنش ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخوان سوارش بشن ولی خره رضایت نمیده میگه مامانم گفته با غریبه ها بازی نکن !!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 23:31

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ