یافتن پست: #می

محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی


دقت کردين فال حافظ می گيری از می و باده و لب و زلف و پروپاچه يار ميگه...
.
.
.
.
.
.
.
بعد ميری تو تفسيرش ميبينی نوشته نمازتو اول وقت بخون!!!!!








‏دقت کردين فال حافظ می گيری از می و باده و لب و زلف و پروپاچه يار ميگه...<br />
.<br />
.<br />
.<br />
.<br />
.<br />
.<br />
.<br />
بعد ميری تو تفسيرش ميبينی نوشته نمازتو اول وقت بخون!!!!!‏







دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 17:27
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
آﻫﺎﯼ ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺘﻮ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺁﺭﻩ
ﺑﺎ ﺧﻮﺩِﺗَﻢ ...
ﺍﺯ ﺧُﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ
ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﻭ ﻗﺸﻨﮕِﺖ ﺑِﺮﺳﯽ .
ﯾﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿﻦ
دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 17:26
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
به ســــــلامتی اونی که ..
وقتی میــــدونه
رو چیزی حساسی
یا
از کاری بدت میـــاد
حواسش هست که ناراحتت نکنه .. !!
دارید همچین کسی رو ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 17:13
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
طرف باباش مي ميره داشت گريه ميکرد، تلفنش زنگ ميخوره!
جواب که ميده گريه هاش بيشتر ميشن!
ميگن: کي بود جريان چيه؟
میگه: پشت هم داریم بد میاریم!! خواهرم بود! اونم باباش مُـرده!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 16:44
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
پسر : الو گلابی؟
دختر : سلام کثافت
بعد هردو از ته دل میخندن :))
پسر : خوبی کج و کوله ی من
دختر : به توچه عشقم خوبم تو خوبی
...پسر : خــــــــر نفهم حالتو میپرسم میگی به تو چه؟ شیطونه میگه بزم شل و پلش کنم ها
دختر : گفتم که خوبم الاغ تو خوبی :))
پسر: فدای خنده هات شم که مثل شتر میخندی نفسم
دختر : مـــــــــرگ شتر خودتی روانی
پسر : دلم واست تنگ شده بود آشغال دوست داشتنی
دختر : منم
پسر : خوب دیگه بسه خیلی باهات حرف زدم پر رو شدی
دختر : کوفتت شه باهات حرف زدم
پسر: مواظب خانمی الاغ من باش
دختر : چشم اقای بی ادب
پسر : دوست دارم دیوونه
دختر : منم دوست دارم آقاهه
و بعد خداحافظی ....حتی تا چند لحظه بعد از این که تماسشون تموم میشه خنده رو لب هردوشونه ....
دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 15:48
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

ویلیام شکسپیر گفت :


? I always feel happy, you know why


من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟



Because I don't expect anything from anyone


برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم


.... Expectations always hurt


انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ....


.... Life is short


زندگی کوتاه است ....


.... So love your life


پس به زندگی ات عشق بورز ....


Be happy


خوشحال باش


And keep smiling


و لبخند بزن


.... Just Live for yourself and


فقط برای خودت زندگی کن و ...


Before you speak ؛ Listen


قبل از اینکه صحبت کنی ؛ گوش کن


Before you write ؛ Think


قبل از اینکه بنویسی ؛ فکر کن


Before you spend ؛ Earn


قبل از اینکه خرج کنی ؛ درآمد داشته باش


Before you pray ؛ Forgive


قبل از اینکه دعا کنی ؛ ببخش


Before you hurt ؛ Feel


قبل از اینکه صدمه بزنی ؛ احساس کن


Before you hate ؛ Love


قبل از تنفر ؛ عشق بورز


.... That's Life


زندگی این است ....


Feel it, Live it & Enjoy it


احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر...


دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 15:21
+2
be to che???!!
be to che???!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 15:08
+4
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
دیشب رفتم دکتر،، گفت سرب بدنت کم شده باید رژ لب بخوری وگرنه میمیری!!
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا اون دختر هایی که میخوان به من زندگی دوباره بدن لایک کنن
اولویت با اون دخترایی هست که رژ لب قرمز میزنن!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 14:28
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
هرچی میکشم از دست این گوشی های لمسی
میکشم عاغا ما اومدیم واسه دوست صمیمیمون
بنویسیم نت خرابه
.
.
.
نوشتم [!] خرابه هیچی دیگه!!
دوستی ده سالمون بهم خورد
دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 14:23
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
اونائی که به حرفهای بی ادبی علاقه دارن این پیام رو بخونن+18
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نیت سرشماری شماست ، وگرنه ما که حرف بی ادبی نمیزنیم !!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/24 - 13:43

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ