شده دلت بگیره و نتونی گریه کنی؟؟؟؟؟ نه اینکه تو یه جای شلوغ باشیا نه غرورت نزاره گریه کنی بت بگه باید قوی باشی ازاون طرف قلبت ک داره زیراون همه فشار می[!] بگه گوره بابای قوی بودن بزن زیره گریه لامصب خالی کن خودتو میدونی این جور موقع ها باید چیکارکنی؟ . . . . . . باید خودتو ب یه روانشناس نشون بدی چون نه قلب میتونه حرف بزنه نه غرور اوضات خیلی خرابه عمو بدوووو برو دکتر )
دو تا دختر باهم شطرنج بازی می کردند ، فکر می کنی نتیجه چی شد ؟؟؟؟؟؟؟
. . . . . . . .
شاه که دق کرد ! وزیر رفت پناهنده شد ! اسب فلج شد ! فیل خرطومش رو از دست داد ! سربازا توسط عوامل خودی شهید شدند ! تازه صفحه شطرنجم بطور عجیب و خودجوش به رنگ نارنجی و سبز در اومد ......