یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره 13 سالشه استاتوس زده :
"آه یک ماهی میشود که طعم لب هایش را نچشیده ام" :|

اونوقت من هم سن این بودم فک میکردم

پسرارو باباها به دنیا میارن دخترارو مامانا
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:37
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:34
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
جون من میدونستین؟؟؟؟؟!!!
ینی مدیونی اگه دروغ بگی

دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:31
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتیم بلیت کانادا بگیریم مرده میگه سیاحته؟پ ن پ زیارته میخوایم بریم امامزاده سید ریچارد
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:21
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند وقته که دیگه احساس خوشگلی نمیکنم...

.

.

.

.

.

.

.

انگار دیگه برام عادی شده
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:16
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
یکی تو . یکی من!
تو: چشمانت را درویش
دلت را مقدس و پاک
و خودت را برای یکنفر نگه دار...
و اما من:
اگر چنین میخواهی
باید خودت هم مانند او باشی..
به اندازه ی لحظه ای انسان بودن!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:12
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این کمبود پول خرد است که کارخانه آدامس شیک را زنده نگه داشته

اگه دروغ میگم بگو دروغ میگی!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:06
+1
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

ما لال به دنیا نیامدیم
ولی همنشینی با خیلی ها لالمان کرد


ما احمق به دنیا نیامدیم
ولی خیلی ها از سادگی ما سواستفاده کردند



ما دروغگو به دنیا نیامدیم
ولی دو رنگی خیلی ها بی اعتمادمان کرد


ما گیج و منگ به دنیا نیامدیم
ولی ک[!] خیلی ها ما رو ضربه مغزی کرد


ما بازیگر به دنیا نیامدیم
ولی پانتومیم خاطرات نقاشیمان کرد


چقدر دروغ...؟! چقدر نیرنگ...؟!
تا کی قرار است هر کسی جز خودمان باشیم...؟!


دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:04
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
کودک درونم پورشه میخاد
خدا هیشکی رو شرمنده ی کودک درونش نکنه
دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:02
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

ساعت 3 تا 4 صبح، بدن شما در ضعیف‌ترین حالت خودش به سر میبره...
.
.
.


.
.
.
.
.
.
اکثر کسانی که در خواب از دنیا میرن هم ساعت مرگ‌شون در همین ساعاته.

دیدگاه  •   •   •  1393/06/18 - 14:00

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ