ولا با این همه تغییر تو شکل ظاهری ادما بعید نیست واقعا دختر باشه ......وقتی پسرا ابرو ور میدارن شاید اینم دختره . ریش گذاشته خخخخخخخخ ای خدا یه میله اهنی بدین من سرمو تحویلش بدم....
نننننننننننننه بزن تو سر اون
ما ک داریم میریم شما هارو نمیدونم
جمعه صبح رفتم هاهاها
من ی روز در میون میرم
ماشـــــــــــــــاالله
ولا با این همه تغییر تو شکل ظاهری ادما بعید نیست واقعا دختر باشه
1393/06/17 - 20:54......وقتی پسرا ابرو ور میدارن شاید اینم دختره . ریش گذاشته
خخخخخخخخ
ای خدا یه میله اهنی بدین من سرمو تحویلش بدم....
نننننننننننننه
1393/06/17 - 20:57بزن تو سر اون