♥ نگار ♥
جواب نامردی رو باید با نامردی داد...!
وقتی دوستـم پــارتــی میگــیره و منو دعوت نمی کنه
..
.
..
.
.
.
.
.
منم خوب کاری می کنم زنگ میزنم به پلیس:دی
♥ نگار ♥
اول خط سوار تاکسی شدم 1نفر مونده بود تاکسی پر شه بعد نیم ساعت یه دختره اومد راننده به شوخی گفت: خانوم ما 1ساعته منتظر شماییم..
دختره هول شد گفت: ببخشید خواب موندم..
.
.
.
.
.
.
.
ینی ما 4نفر که ترکیدیم. خود تاکسیه از شدت خنده استارت نمیخورده
ینی ب چیزه دیگه ای میشه فکر کرد
1393/06/11 - 19:03