یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این مطلبو فقط خوشگلا میتونن بخونن....

زشتا به صورت ستاره میبینن!!

***************
******************************************************
**********
******************
خوشگلا خیلی باحال بود نه؟؟؟!مخصوصا اون تیکش که میگه *********
دیدگاه  •   •   •  1393/05/5 - 20:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخـتـره هنوز سنش 2رقـمی نـشده تـو گـوشاش النـگـو انـداخـته بـه لبـاش انـگشتـر بـه نـافشـم گـوشـواره :|
اونـوقت من دفـعه اولی که سوراخ نـافمـو دیـدم دو روز گـریـه کردم
فـکر می کردم سوراخ شدم کم کم بـادم خـالی می شه میمیـرم!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/5 - 20:10
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شامپو خریدم روش نوشته:
این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید!
من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم،خدا خیرشون بده آگاهم کردن
دیدگاه  •   •   •  1393/05/5 - 20:09
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یعنی اگه این دخترا 10000 تا رژ داشته باشن
که هر کدوم یه رنگ خاص داشته باشه
بازم تهش 2 -3 تاشو با هم میزنن
تا اون رنگی که میخوان دربیاد....
والااااااااا

Ah
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/5 - 20:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما هم برای تخمین سردی یا گرمی چایی ای که برای مهمون میبرید
انگشت میزنید توش ؟
یا فقط من اینجوریم !؟
.
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/5 - 19:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد
وقتی پولها را دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟
مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم
سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و او را درجا کشت
او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟زن پاسخ داد : نه قربان من ندیدم اما همسرم دید
نکته اخلاقی: وقتی شانس در خونه شما را میزند از آن استفاده کنید!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/5 - 19:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم پسره با خشتکش داشته خیابونارو جارو میزده شهرداری همونجا با حقوق و مزایای عالی استخدامش کرده !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/5 - 19:08
+3
farhad
farhad
یکی از اشتباهاتمون اینه که گاهی کسایی رو تو زندگیمون راه می دیم که تو طویله راهشون نمی دن
دیدگاه  •   •   •  1393/05/5 - 17:38
+3
farhad
farhad
  جدیدا از کنار بعضی ماشینا که تو کوچه ها پارک شدن، رد میشی یه
"یالا ای، چیزی باید بگی...!
*******************
دیدگاه  •   •   •  1393/05/5 - 17:36
+3
farhad
farhad
خدایا حواست هست؟!

صدای هق هق گریه هایم...

از همان گلویی می آید که تو...

از رگش به من نزدیک تری!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/5 - 17:32
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ