ست مشکی همیشه بهترینه..11111111
من اکثر رنگارو دارم....اما بقیییییشم میخوام...
آخه لا مصبا همشون قشنگن.حتی نمیشه از یکیشم گذشت.ماماااااااااااااااااااااااااان
مامانت اینجا حالا کی هست؟اینارو باید بگی شوهرت بخره....البته من دارم فعلا بهش لطف میکنم اینارو میخرم...
الناز دست رو دلم نذار که خونههههههههههههههه
چرا عزیزم...مگه چی شده؟
واااااااااااااااااااااااااایی...
من عاشقه این کارتونم و خیلی دوسش دارم هر چقدم نگاش کنم سیر نمیشم
یعنی واقعا اینجوریههههه؟ امیدوار شدم
ن بابا همش شعره باور نکن
من تا حالا پول تو جیببی نگرفتمو نمیدونم چ مزه یی داره
ست مشکی همیشه بهترینه..11111111
1393/05/5 - 00:57 ( لايک توسط 1 کاربر )

1393/05/5 - 00:58