♥ نگار ♥
از پسره پرسیدم:برند ادکلونت چیه؟؟
میگه: for men
و آن هنگام بود که با خودم گفتم:
انا للاه و انا الیه راجعون
خدایا سریعتر اقدام کن...wlc
♥ نگار ♥
اینقدر بدم میاد وقتی میرم عروسی
آهنگ قد و بالای تو رعنا رو بنازم رو میذارن
.
.
.
.
.
.
همه به من نگاه میکنن...
خب آدم روش نمیشه! D:
♥ نگار ♥
از بچگی واسم سوال بود دکمه Mute روی کنترل به چه دردی می خوره؟
.
.
.
.
.
.
.
.
تا اینکه با جواد خیابانی آشنا شدم