یافتن پست: #می

SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
یارو نوارخالی گوش میکرده و گریه میکرده میگن حالا چرا گریه میکنی میگه:حیف این خواننده نیست لال باشه....{-7-}
آخرین ویرایش توسط SADAF در [1393/05/4 - 17:10]
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 17:07
+9
SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
بزرگترین دروغ کتاب عربی:جمع مذکرسالم........اصلا مگه میشه
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 17:06
+5
SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
چوپونه با گوسفنداش لج میکنه میبرتشون چمن مصنوعی..........{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 17:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 16:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 16:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داداشم میخواست تو یه شرکتی استخدام بشه رفت مصاحبه،فرداش زنگ زدن که بیا...

وقتی رفت یه کاغذ بهش دادن گفتن برو هشت هزار تومن واریز کن بیا...

داداشم خوشحال گفت: بابت مقدمات استخدام؟ :)

مدیره یه نیگا کرد بهش و گفت: نخیر بابت مقدمات خرید یه لنز ذره بین جدید برای درب ورودی که دیروز آدامستو موقع رفتن چسبوندی روش!!! دوربین فیلمتو گرفته الاغ :|

من :|
داداشم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 16:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 16:47
+3
farhad
farhad
شوﺧﯽ ﭘﺴﺮﺍ
ﺍﻭﻟﯽ : ﻣﻦ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﭘﺲ ﮐﻠﺶ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺗﻮ ﺩﻮﻣﯾﺸﻮ ﻣﺤﮑﻢ ﺗﺮ ﺑﺰﻥ
ﺩﻭﻣﯽ: ﺣﻠﻪ ﺩﺍﺩﺍ
.
.
.
.
شوﺧﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ:
ﺍﻭﻟﯽ: ﻣﻦ ﻣﺪﺍﺩﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻧﮕﻮ ﺩﺳﺖ ﻣﻨﻪ
ﺩﻭﻣﯽ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ عجب هیجانی ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ )))))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 16:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 16:46
+4
farhad
farhad
اون چیه که درازه و سیاه و میره تو یه چیزه سفید ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واقعاً که... اون اوباماس تو کاخ سفید... 
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 16:46
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ