SADAF.SHAHLAI
یارو نوارخالی گوش میکرده و گریه میکرده میگن حالا چرا گریه میکنی میگه:حیف این خواننده نیست لال باشه....
آخرین ویرایش توسط SADAF در [1393/05/4 - 17:10]










