یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/18 - 15:10
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


اِحساس تــاسـف ، بـرای تمـام کسانــی کـه بـا چشم هایشان قضاوت میـکننـــــد حـس نمیـــــکننـــد ... نمـی شنونــــد ... نمیچشنـــــد ... فقـط میبینــــند و متهـم می کننــد!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/09/18 - 11:54
+5
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:56
+7
xroyal54
xroyal54

آرزو میکنم توجیب لباست پول پیدا کنی،


آرزو میکنم یه موزیکی که خیلی وقته دنبالشیُ هیچ اسمی ازش نمیدونی رو یهو یجا پیدا کنی،


آرزو میکنم وقتی دارن ازت تعریف میکنن تو اتفاقی رد بشیُ  بشنوی،


آرزو میکنم اونقدر بخندی ... بخندی که از چشمات اشک بیادُ دل درد بگیری،


آرزو میکنم یه بویی که باهاش خیلی خاطره خوب داری یجا به مشامت بخوره،


آرزو میکنم وقتی حواست نیست سرتو بیاری بالا ببینی، یکی که خیلی دوسش داری، داره خیلی عمیق ، با یه حس مثبت و لبخند رضایت نگاهت میکنه،


آرزو میکنم یه چیزی که کوچیکه ولی فکر نمیکردی حالاحالاها داشته باشیش یه اتفاقی بیوفته و یهو بدستش بیاری...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:50
+8
xroyal54
xroyal54

الهی…


با خاطری خسته، دلی به تو بسته، دست از غیر تو شسته، و در انتظار رحمتت نشسته ام…


میدهی،کریمی..نمیدهی،حکیمی..میخوانی،شاکرم..میرانی،صابرم…


الهی احوالم چنان است که می دانی و اعمالم چنین است که می بینی!


نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز…



الهی، مشتِ خاکی را چه شاید و از او چه بر آید و با او چه باید…؟



دستم بگیر یا ارحم الراحمین...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:47
+8
NeDa
NeDa

من مردم یا زندم دقیق نمیدونم , یه زمین خورده خاکی از دنیا بدورم / . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:23
+9
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 22:49
+7
zohre
zohre
میدانی درد چیست ؟
نگاهت که رفت …
نه !!!
شاید شانه ای که دیگر وجود ندارد …
نه!!!!
دل شکسته ام …
نه!!!
اعتمادی که دیگر وجود ندارد …
نه!!!!
تنهاییم …
نه!!!!
نمیدانی .
تو نمیدانی که دختر بودن درد است .
دختر که باشی رفتن نگاه ها و دست ها سخت میشود.
دختر که باشی راحتر میشکنی .
دختر که باشی نگاه ها فرق دارند .
حتی اگر به تمام دنیا خوب نگاه کنی باز تمام دنیا میتواند به تو بد نگاه کند….
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:47
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اعتراف میکنم پسرا فرشته اند



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ما دختراهم آدمیم

پسرا ; سجده رو نمی‌بینم چرا !؟؟

زود باشید ، سرییییییع!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻌﻠﻢ ﺩﯾﻨﯿﻤﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﮕﻪﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺧﻮﺑﻪ ﻭ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﺴﺮﺑﻮﺩﻥ ﺑﺪﻩ ،



ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺍﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺍﺩﺍﻣﺲﺟﻮﯾﯿﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺸﻨﺎﺳﯿﺪﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﺪ ؟ ﻫﻤﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﻠﻪ{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:41
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ