یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﺳﻮﺳﮑﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻥ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﮐﻔﺶ ﻧﻤﯿﭙﻮﺷﻦ؟



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﺪﺕ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﭼﺮﺍ ﺳﻮﺳﮑﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻥ

ﻣﺪﺭﺳﻪ ﮐﻔﺶ ﻧﻤﯿﭙﻮﺷﻦ !!!!?...

ﺳﻮﺳﮏ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻣﯿﺮﻩ؟

ﺳﻮﺳﮏ ﮐﻔﺶ ﻣﯿﭙﻮﺷﻪ؟

ﻣﮕﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﻭﻗﺘﺎ ﻣﯿﭙﻮﺷﻪ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻧﭙﻮﺷﻪ؟

ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺶ!

ﯾﮑﻢ ﻓﺴﻔﺮ ﺑﺨﻮﺭ ﻣﻐﺰﺕ ﺑﺎﺯ ﺑﺸﻪ ....

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روایت است روزی یکی از مریدان بر شیخ وارد شدندی و وی را مشغول گشت و گذار در اینترنت با Internet Explorer دیدندی، مرید گفت یا شیخ این چه سِر است که از Firefox یا Chrome استفاده نمی کنندی؟

لااقل از Opera یا Safari استفاده کنندی.



شیخ خشمگین شد و لپ تاپ خویش از پهنا بر حلق مرید داخل کرده، فرمود: بـــــــُز....! مگر نمیدانی که ریاضت کشیدن از عادات مردان خدا بودندی؟؟



مرید که این بشنید، خشتکش بالا کشیده، نعره زنان به سمت رایانه خویش شتافت و Windows 8 64 bit Ultimate خود را پاک نمود و تا آخر عمر از DOS و Windows Me استفاده کرد تا رستگار گردد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:13
+2
mitra
mitra
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﮔﻔﺖ : ﻣﻦ ﮐﺎﺭﻣﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ، ﻣﻦ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺷﯿﻨﻢ ، ﻣﻦ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺩﺍﺭﻡ ، ﻣﻦ ﺭﺋﯿﺲ ﺧﻮﺩﻣﻢ ، ﻫﯿﭽﮑﺴﻢ ﺑﻬﻢ ﻧﻤﯿﮕﻪ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮑﻨﯽ ! ﻣﻨﻢ ﺳﺮﻳﻊ ﺑﻬﺶ ﮐﻔﺘﻢ : ﺍﻗﺎ ﺑﺮﻭ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ :)))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 03:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سیب زمینی شوهرش میمیره بند نمیندازه میشه کیوی !!

بخند بچه !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 23:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 22:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم طرف رفته خواستگاری مادر عروس گفته: دخترم نمیدونی این جعبه دستمال کاغذی کجاست؟!!! پسره گفته: مادرجون زیر تخته!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام با کلی‌ دعوا که این شیر‌های گرونو که میگیرم چرا نمیخورین خراب میشه می ریزیم دور !؟!؟!
برگشتم میگم : شیر کاکائو بگیر …
میگه : نه زود میخورین تموم میشه باز باید بگیرم !
یعنی دیکتاتوری خاموشو به معنی واقعی به مرحله ظهور رسونده !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


اگه مامانم بفهمه چرا هروقت سرخ کردن سیب زمینی رو من می سپره سرسفره کم میاد
،یه عضو سالم برام نمیمونه


دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تویی که منو دوس داری و بهم نمیگی ...
اره تو عزیزم...
.
.
.
.
ایشالا اون دنیا وسط پل صراط بند کفشت بازشه ، با کله
بری پایین

خو کصصصصصافط چرا نمیگی ؟؟؟؟ خخخخ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:26
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ