یافتن پست: #نمی

زهرا
زهرا

هیچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نمیشود !فقط از خانه ای به خانه دیگر و از شخصی به شخص دیگر منتقل میشود !

دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 19:26
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 19:17
+5
hamed noori
hamed noori
دختر خانومی که توی خونه تون موبایل آنتن نمیده میای توی بالکن حرف میزنی؛

.
.
.
....
.
.
.
.
.
.

خواهشا دیگه با تاپ صورتی و شلوارک فسفری نیا، :|
خب این کارگر افغانی از بالای داربست افتاد پایین خونش گردن تو بود..!
تازه اون پس گردنی که من هم از مامانم خوردم هم تقصیر تو بود :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 19:00
+6
hamed noori
hamed noori
چندتا فامیل پیر داشتم همیشه توی عروسی ها میومدن میزدن تو پهلوم در گوشم میگفتن:

بعدی تویی، بعدی تویی...

البته دیگه اینکارو نمیکنن...

چون توی مجلسهای ختم، منم باهاشون همین کارو کردم...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 18:58
+6
binam
binam
برگشته میگه همه تپلا اصن یجورایی مهربونن
.
.
.
.
.
الان منتظری نقض کنم حرفشو؟
نه من این کارو هرگز نمیکنم راست میگه خوب تپلا مهربونن 
عین من
منو نیگاااااا{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 18:10
+4
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 16:12
+9
بهناز جوجو
بهناز جوجو

سکوتـــــــــــــ … و دیگر هیچ نمی گویم …! که این بزرگترین اعتراض دل من است به تو … سکوت را دوستـــــــــ دارم به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ …..

دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 11:43
+8
بهناز جوجو
بهناز جوجو

تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه! این نیست که با کسی دوست نباشی! این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی! تنهایی یعنی "هیچکس نمیفهمه حالت بده"

دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 11:09
+7
NeDa
NeDa

نمیدانم دردم چیست، تنهایی یا دوستی که دوستش دارم ودرکنارم نیست..

دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 11:04
+8
بهناز جوجو
بهناز جوجو

کاش فرستادن اس ام اس چندین مرحله داشت مثلا :۱- فرستادن ۲- میخوای بفرستی؟3- بفرستم ؟ ۴- دارم میفرستما !۵- پشیمون نیستی ؟ ۶- بازم فکر کن ! ۷- بفرستم ؟ ۸- دیگه دارم میفرستما۹- فرستادم ! ۱۰- فرستاده شد ! اگه این گزینه ها بودادم اشتباه اس نمیداد

دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 10:52
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ