♥ نگار ♥
نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن
ولی ای کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد
کاش بودی ودستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیهاونبودنهایت میشد
کاش بودی تا سر به روی شانهای مهربانت میگذاشتم
ودردهایم را به گوش تو میرساندم
بدون تو زندگی برایم عذاب است
بدون تو این خانه دگر صفایی ندارد
میدانم که نمیدانی بعداز تو دیگر چشمهایم سو برای دیدن ندارن
کاش میدانستی که چقدر دوستت دارم وبی تاب نگاه مهربانت هستم
♥ نگار ♥
مادر...
عکست را نگاه میکنم
آخ ... که این عکس پیر نمی شود اما پیرم می کند
♥ نگار ♥
آدما تا وقتی کوچیک هستن
دوست دارن برای مادرشون هدیه بخرن
اما
پول ندارن
وقتی بزرگتر میشن
پول دارن
اما
وقت ندارن
وقتی هم که پیر میشن
پول دارن
وقت هم دارن
اما
مادر ندارن
مادر تنها کسی است که میتوانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که هرگز انتقام نمی گیرد.
به سلامتی همه مادرای دنیا
♥ نگار ♥
از مرگ نمی ترسم
من فقط نگرانم
که در شلوغی آن دنیا
مادرم را پیدا نکنم …
binam
هوای گریه دارم این روزها
چقدر تلخ شدی ای قلم
نمیشود کمی بهاری بنویسی؟
بی نام