یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر PM ﺩﺍﺩﻩ : ﮐﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟ ﮔﻔﺘﻢ : ﺗﻮ خونمون ﮔﻔﺖ : ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟ ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﻐﻞ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﮔﻔﺖ : ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟ ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﮕﻢ ﺑﺂﻭﺭﺕ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﮔﻔﺖ : ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ﺑﮕﻮ ؟؟ ﮔﻔﺘﻢ : ﮐﻨﺂﺭ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﻫﯿﺠﯽﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺍﮐﻢ ﮐﺮﺩ ! ﻣﻟــﺖ ﺍﻋﺼﺎﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﻥ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:00
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
گاهی بی هیچ بهانه یی کسی را دوست داری ،
اما گاهی با هزار دلیل هم نمی توانی یکی را دوست داشته باشی :(
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 18:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طرف پیش خودش فکرمیکنه “”جومونگه””، رفیقاشم”” لشگرش””!! نمیدونه ما بهش میگیم “یوگی و دوستان”
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 16:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که از سر کار بیام خونه بعد با شوهرم دعوام شه

بعد شوهرم ببینه حالم خوب نیست بیاد این شعرو برام بخونه :

من اگه نباشم ، کی واسه همیشه تو رو میپرسته ؟

کی برات میمیره ؟ کی نمیشه خسته ؟

کی تورو میزاره روی دوتا چشماش ؟

کی اگه نباشی میگیره نفس هاش ؟

منم بگم : مدرسان شریف !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 16:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره عمم زنگ زده میگه اینترنت ADSL مون نمیاد،

بهش میگم کدو‌م چراغاتون روشنه؟

میگه یکی چراغای حال یکی هم تو‌ اتاق من مهتابی روشنه
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 16:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن
ولی ای کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد
کاش بودی ودستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیهاونبودنهایت میشد
کاش بودی تا سر به روی شانهای مهربانت میگذاشتم
ودردهایم را به گوش تو میرساندم
بدون تو زندگی برایم عذاب است
بدون تو این خانه دگر صفایی ندارد
میدانم که نمیدانی بعداز تو دیگر چشمهایم سو برای دیدن ندارن
کاش میدانستی که چقدر دوستت دارم وبی تاب نگاه مهربانت هستم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 15:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مادر...
عکست را نگاه میکنم
آخ ... که این عکس پیر نمی شود اما پیرم می کند
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 15:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدما تا وقتی کوچیک هستن

دوست دارن برای مادرشون هدیه بخرن

اما

پول ندارن

وقتی بزرگتر میشن

پول دارن

اما

وقت ندارن

وقتی هم که پیر میشن

پول دارن

وقت هم دارن

اما

مادر ندارن

مادر تنها کسی است که میتوانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که هرگز انتقام نمی گیرد.
به سلامتی همه مادرای دنیا
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 15:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از مرگ نمی ترسم
من فقط نگرانم
که در شلوغی آن دنیا
مادرم را پیدا نکنم …
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 15:35
+3
binam
binam
هوای گریه دارم این روزها
چقدر تلخ شدی ای قلم 
نمیشود کمی بهاری بنویسی؟

بی نام
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 23:48
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ