یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پول میذاری تو موسسه ورشکست میشه...
میذاری بانک اختلاس میکنن.....
میدی به مامانت پس نمیده بهت
پیش خودت نگه میداری خرج میشه...
مملکت نیست که دیوونه خونست!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 21:14
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه قانونی هست که میگه :
همیشه یه آهنگ توی پِلی لیستت هست که همیشه ازش رد میشی
اما هیچ وقت پاکش نمی کنی!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 21:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاشق اونایی هستم
که SMS رو مینویسن موقع دعوا و دلخوری
ولی ارسال نمیکنن،
آخه دلشون نمیاد عشقشونو ناراحت کنند....
ولی من صد بار میفرستم تا مطمئن شم رسیده
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصن هر جور حساب كتاب میكنم میبینم نـــــــــــه، آدم خیلی توپی هستم بدون من اینترنت به شما نمیچسبه
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هرکس به طریقی دل ما میشکند،خدا رو شکر تنوع زیاده حوصلمون سر نمیره دیگه:))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من اسم نمیبرم
اون دندونی که آب یخ می خورم درد میگیره اما خودشو پشت بقیه دوستهاش قایم می کنه ، خودش بیاد بیرون
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضی ها باید گفت عزیزم



.
.
.









به بعضی ها هم نباید گفت عزیزم

وااالاااا به همه که نمیشه گفت...:|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قیافه یارو ی جوریه ک مگسم روش نمیشینه، اونوقت اسم بلوتوثشو گذاشته: "دزد دلها"!!!!!
من دیگه عرضی ندارم !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ