♥ نگار ♥
پول میذاری تو موسسه ورشکست میشه...
میذاری بانک اختلاس میکنن.....
میدی به مامانت پس نمیده بهت
پیش خودت نگه میداری خرج میشه...
مملکت نیست که دیوونه خونست!!!!!
میذاری بانک اختلاس میکنن.....
میدی به مامانت پس نمیده بهت
پیش خودت نگه میداری خرج میشه...
مملکت نیست که دیوونه خونست!!!!!










