یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوش به حال باد
گونه هایت را لمس میکند
و هیچکس از او نمی پرسد که با تو چه نسبتی دارد!
کاش مرا باد می آفریدند
وتورا برگ درختی خلق می کردند...
شب خوش دوستای گلم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 20:22
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کسی که سخنانش نه راست است و نه دروغ "فیلسوف" است.

کسی که راست و دروغ برای او یکی است، "
چاپلوس" است.

کسی که پول می گیرد تا دروغ بگوید، "
دلال" است.

کسی که دروغ می گوید تا پول بگیرد، "
گدا" است.

کسی که پول می گیرد تا راست و دروغ را تشخیص دهد، "
قاضی" است.

کسی که پول می گیرد تا راست و دروغ را بهتر نمایان سازد، "
وکیل" است.

کسی که با دروغ غریبه است و جز راست چیزی نمی گوید، "
بچه" است.

کسی که به خودش هم دروغ می گوید، "
متکبر" است.

کسی که حتی دروغ خودش را باور می کند، "
ابله" است.

کسی که سخنان دروغش شیرینست، "
شاعر" است.

کسی که علیرغم میل باطنی خود دروغ می گوید، "
همسر" است.

کسی که اصلا دروغ نمی گوید، "
مرده" است.

کسی که دروغ می گوید و قسم هم می خورد، "
بازاری" است.

کسی که دروغ می گوید و خودش هم نمی فهمد، "
پرحرف" است.

کسی که دروغ گفتنش را مصلحت آمیز عنوان می کند، "
خوش خیال" است.

کسی که مردم سخنان دروغ او را در برخی مواقع راست می پندارند، "
سیاستمدار" است.

کسی که مردم سخنان راست او را دروغ می پندارند و به او می خندند، "
دیوانه" است.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 20:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 20:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 20:03
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:33
+3
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
ای کسانی که زیر پست های ما مخ می زنید ،

بدانید و آگاه باشید که ما همه چیو می بینیم و

دم نمی زنیم


باشد که رستگار شوید{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیچاره داداشم بچه که بود انقد دسته بازی رو نمیدادم بهش بازی کنه
که الان از قارچ خور به عنوان فیلم یاد میکنه تا بازی !
خدایا مارو ببخش …
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انقدر دلم گرفته که ته دیگ سیب زمینی هم خوشحالم نمیکنه !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتم خدایا سوالی دارم
چرا هر موقع من شادم همه با من می خندند، ولی وقتی غمگینم کسی با من نمیگرید؟
گفت: خنده را برای جمع آوری دوست و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:02
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ