یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/1 - 15:39
+1
مهران حسینی
مهران حسینی
اگر دین ندارید…
نه،نه، این تکراری شده ، اینو ولش کن…
چرا منو تو این موقعیت قرار می دین؟
چی می گفتم؟
آهان اگر سیبیل نمیگذارید حداقل ابرو بر ندارید !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/1 - 14:24
+2
ehsan mohammadi
ehsan mohammadi
توی یه پارک تو سیدنی استرالیا دو مجسمه بودند یک زن و یک مرد.
این دو مجسمه سالهای سال های سال روبرو هم با فاصله کمی
ایستاده بودند و در چشم های هم خیره بودند و لبخند میزدند.
یه روز صبح یک فرشته پیش آنها آمد و گفت چون شما دو مجسمه
خوبی بودبد من بزرگترین آرزو شما را برآورده خواهم کرد.من شما
را به مدت 30 دقیقه تبدیل به انسان خواهم کرد و شما کار خود را
انجام دهید.
دو مجسمه تبدیل به انسان شدن و با لبخندی به پشت درختان و
بوته ها دویدن که پشت آنها چند کبوتر بودند.فرشته زمانی که صدای
خنده های دو فرشته را میشنید بسیار خوشحال میشد.
15دقیقه گذشت و دو مسجمه از پشت بوته ها بیرون آمدند
فرشته نگاهی به ساعت کرد و گفت هنوز 15 دقیقه از وقت شما
باقی مانده نمیخواهید ادامه دهید؟
مسجمه مرد با نگاه شیطنت آمیزی به مجسمه زن نگاه کرد و گفت:
میخواهی یک بار دیگر این کار لذت بخش را انجام دهیم؟
مسجسمه زن نگاهی کرد و گفت:
باشه اما این بار تو کبوتر نگه دار من برینم رو سرش!!!!
نکترو گرفتی لایک بززززززن
دیدگاه  •   •   •  1392/08/1 - 12:38
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

زندگی انگار تمامِ صبرش را بخشیده است بمن! هرچه من صبوری میکنم اوبا بی صبریِ تمام هول میزند برای ضربه بعد.. کمی خستگی درکن لعنتــــی… خیالت راحت!!.. خستگـــــیِ من به این زودی ها دَر نمیشود.

دیدگاه  •   •   •  1392/08/1 - 11:28
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 19:38
+6
ساناز
ساناز

نمی‌ترسی ببینی برای دیدن تو یه روز از درد دلتنگی بمیرم/تو که باشی کنارم،میخوام دنیا نباشه تو دستای تو آرامش بگیرم.


دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 19:32
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گودزیلای ماپنجم دبستان اومده عاشق دوست پسر من شده بعد تا یه حرفی بهش میزنم میگه حرف نزن تو جونشی من دنیاش تا دنیا هم نباشه جون به درد نمیخوره من رو میگیO-o
نه من از شما میپرسم این فک و فامیل ما داریم؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 19:29
+5
ساناز
ساناز

تنهایی هم برای خودش عالمی دارد.... حداقل خیالت راحت است که دیگردلت نمیشکند... :)

دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 19:16
+6
ساناز
ساناز

خدایا … تو دنــیای ما آدمــا … یه حالتی هست به نام ” کــم آوردن ” ! تو که خــدایی و نمیتونی تجربش کنی … خــوش به حــالت … !

دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 19:15
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همه تو خونشون سگ و گربه و... نگه میدارن و بهش غذا میدن، منم پشه نگه میدارم^_^

تازه انقدرم همدیگه رو دوس داریم خون منم که تو رگاشه

هر روز هم قد میکشه سال دیگه میفرستمش مدرسه کلاس اول چند وقت بعدم میرم واسش خواستگاری

لایک: من پشه ماده دارم بیا خواستگاری
لایک: نون و پنیر اوردیم پشه تورو بردیم
لایک: پشت خونه داره؟ ماشین داره؟ کارش چیه؟
لایک:من جناره پششم رو دوش پشه تو نمیندازم با اون پشه زشتت
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 19:05
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ