یافتن پست: #نمی

binam
binam
تا حالا دقت کردین اگه بخوای ۱۰ تومن از عابر بانک بگیری ، ۶۰ نفر تو صف با حقارت نگات میکنن !!!
حالا روزی که ۲۰۰ تومن میگیری ، تا نیم مایلی خر هم پر نمیزنه !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 18:34
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 18:18
+4
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 18:10
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دیالوگ دختر و پسری که کنارم نشسته بودن تو سینما:
-دختره: نباید اعدام بشه
-پسره: عزیزم من مطمئنم اعدام نمیشه!!!
-دختره : قول میدی؟
-پسره : آره گلم یه بوس بده حالا
:-|

آمریکا توروخدا حمله کن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از
عاشقی دلتنگ تر...
فقط میدانم درآغوش منی' بی آنکه باشی
ورفتی'بی آنکه نباشی...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ساعت های نبودنت روی مچم بسته نمیشود ،
حلقه می شوند دور گردنم :(
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو را نمیبخشم که وقت بودن نبودی
وقت دیدن ندیدی
وقت عاشقی هرزگی کردی
وقت گریه با دیگران خندیدی
تو را هرگز نمی بخشم که هرگز با من نبودی و من به سادگی همه ام با تو بود …
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:58
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ