یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه وختایی نمیرم دمه یخچال که پیشه من شرمنده نشه… خدا هیچ یخچالی رو شرمنده صاحبش نکنه.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:48
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻧـــﺤــﻮﻩ ﺑـــﻬـﻢ ﺯﺩﻥ ﺩﺧــــﺘــﺮ ﻭ ﭘـــﺴــﺮﺍﯼ ﺍﯾـــﺮﺍﻧـــی !

- ﺧﯿﻠﯽ ﭘﺴﺘﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻡ ﺭﯾﺨﺘﺖ ﻭ ﺑﺒﯿﻨﻢ. ﺑﺎﯼ
ـ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪﯼ ﺍﻣﺎ ﻫﺮﺟﻮﺭ ﺭﺍﺣﺘﯽ. ﺑﺎﯼ
- ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ؟ ﻧﺒﺎﯾﺪﻡ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﮐﺠﺎ ﭘﺮﺗﻪ ﺧﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ. ﺑﺎﯼ
ـ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻋﻮﺿﯽ ﺣﺮﻑ ﺩﻫﻨﺖ ﻭ ﺑﻔﻬﻢ ﺍﺻﻶ ﺑﺮﻭ ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ. ﺑﺎﯼ
- ﻭﺍﻗﻌﺂ ﮐﻪ ... ﺍﻧﻘﺪ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﮕﯽ ﺑﺮﻭ ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﯾﻪ ﺭﯾﮕﯽ ﺑﻪ ﮐﻔﺸﺖ ﻫﺴﺖ. ﺑﺎﯼ
ـ ﻓﻌﻶ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﯾﮕﺎﺗﻮ ﮐﻔﺶ ﺗﻮﺋﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﻭ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﯽ. ﺑﺎﯼ
ﺑﺎﯼ ﻭ ﻣﺮﮒ.. ﺑﺎﯼ ﻭ ﺩﺭﺩ ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﺎﯼ ﺑﺎﺯﻡ ﺍﺱ ﻣﯿﺪﻥ .. ﻭﺍﻻ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره زرت و زرت علیه دهه هفتادیا پست میذاشت
دیدم قیافش به دهه شصتیا نمیخوره رفتم تو پروفایلش دیدم تاریخ تولدش اینه : 1369/12/29 !!!!

عِه عِه
خـو لامـــــصـــّـــب تو اگه بابات نیم ساعت دیرتر دست به کار میشد که
دهه هفتادی میشدی واسه چی قد قد میکنی نفله؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:17
+3
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
من موندم مرغ که در ردیف پرندگانه

چرا پرواز نمیکنه ولی سوسک پرواز میکنه ؟



من همنجا میمونم تا شما بررسی کنید
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ: ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺗﻮﻧﺴﺘﯽ
ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺶ ﮐﻨﯽ؟
ﮔﻔﺖ: ﺁﺭﻩ ﺑﺎﺑﺎ..ﺍﻻﻥ ۱۰ ﻣﺎﻫﻮ ۱۵ ﺭﻭﺯ۷ﺳﺎﻋﺘﻮ
۴۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ،
ﻧﻪ ۴۶ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺳﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ
ﻫـــــﻢ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ.…
ﻭﺍﻗﻌــــــﺎً ﺧﯿﻠﯽ ﻗﺎﻧﻊ ﺷﺪﻡ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بایــد رفت ..!گاه از قـلب کسی ، گــاه جـفت پا تـو صـورت کسـی . :| والاااا اعصــاب نمیـزارن واســه آدم که
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:36
+1
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸

مامانم اومد یه دفه تق زد پسه کلم ...



میگم چرا میزنی؟؟؟ <img src=(" title=":((" />


  برگشته میگه لواشك هارو رو از ترس تویه جونور قایم کردم

از صبح دارم میگردم خودم پیداشون نمیکنم..:|

من:)) ^ــ^


 
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه مدل جن هم هست... وقتی پای اینترنتی و در اتاقت بسته س... میاد پشت سرت وایمیسه ، موهاتو میکشه یا با انگشت میزنه رو شونه ت... بعد برمیگردی ببینی کیه ، غیب میشه...
تازه گاهی اوقات تصویرش هم تو صفحه مانیتور پیداست :/
دقت کن شاید الآن پشت سرت وایساده باشه :/
در ضمن روز و شب هم سرش نمیشه :/
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:11
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﺍﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﺳﻮﭘﺮﯼ ﺩﻟﺖ ﻟﻮﺍﺷﮏ ﻧﺨﻮﺍﺳت ...
ا ﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﭘﺎﺭﮎ، ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﺏ ﻧﺸﺪﯼ ...
 ﺍﮔﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﯾﮕﻪ نمی‌خندی ...
 ﺍﮔﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺴﺘﻨﯽ ﭼﻮﺑﯽ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ ....
 ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯼ !!
 ﺑﺸﯿﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ببین ﭼﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺩﻟﺖ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯼ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 11:31
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ