یافتن پست: #نیست

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/7 - 00:10]
7 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 00:09
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

می نویسم... می نویسم از تو، تا تن کاغذ من جان دارد با تو از حادثه ها خواهم گفت، گریه این گریه اگر بگذارد گریه این گریه اگر بگذارد، با تو از روز ازل خواهم گفت فتح معراج غزل کافی نیست، با تو از اوج غزل خواهم گفت می نویسم همۀهقهقتنهاییرا،تاتوازهیچبهآرامش دریا برسی تا تو در هم همه همراه سکوتم باشی، به حریم خلوت عشق تو تنها برسی می نویسم همۀباتونبودنهارا،تاتوازخوابمرابهباتوبودنببری تا تو تکیه گاه امن خستگی ها باشی، تا مرا باز به دیدار خود من ببری

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 22:42
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

این هم از یک عمر مستی کردنم
سالهای شبنم پرستی کردنم

ای دلم زهر جدایی را بخور چوب عمری با وفایی را بخور
ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت
من که گفتم این بهار افسردنیست
من که گفتم این پرستو رفتنیست
آه عجب کاری به دستم داد دل هم شکستو هم شکستم داد دل!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 22:39
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

نیا نیا گل نرگس،جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه به لب ها،یکی برای تو نیست

نیا نیا،گل نرگس که در زلال دلی
هزار آینه
نقش و یکی زخال تو نیست

نیا نیا گل نرگس فدا شوی مولا
هزار نامه کوفی یکی برای تو نیست

1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 21:34
+6
saman
saman
در CARLO

لذتی که توی باز و بسته کردن درِ باتریِ کنترل تلویزیون


موقعِ تماشای تلویزیون هست،


توی تماشای خود تلویزیون نیست !

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 16:41
+4
saman
saman
در CARLO

یکی بیاد به مامانم بگه من شکمو نیستم


فقط نسبت به غذاهای توی یخچال احساس مسئولیت میکنم

2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 16:02
+5
saman
saman
در CARLO

ﻫﯿﭻ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﺖ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺑﺨﻮﺭﻩ


ﺭﻭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﮐﺴﭙﻠﻮﺭﺭ، ﺑﺎﺯ ﺷﺪﻧﺶ ﯾﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻧﻪ،


ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻧﺶ ﯾﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺩﯾﮕﻪ

1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:52
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بزرگترین ضد حال به دیگران اینه که
وقتی کسی خونه نیست صدای تلویزیون رو تا آخر زیاد کنیم و بعد خاموشش کنیم و از خونه بزنیم بیرون تا نفر بعدی که میخواد تلویزیون رو روشن کنه برق از سه فازش بپره
امتحان کنین ای حال میده ..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معذرت خواهی
همیشه بدین معنا نیست
که تو اشتباه کردی
و حق بادیگریست..!

معذرت خواهی یعنی:
اون رابطه
بیشتر از غرورت
برات ارزش داره....
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 14:59
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ