یافتن پست: #نیست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ﮐﺎﺭﺗﻮﻧﻬﺎﯼ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﭽﮕﯿﻤﻮﻥ
ﺗﺎﺭﺯﺍﻥ ﻟﺨﺖ ﺑﻮﺩ
ﺳﯿﻨﺪﺭﻻ ۱۲ ﺷﺐ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﻮﻣﺪ ﺧﻮﻧﻪ،
ﭘﯿﻨﻮﮐﯿﻮ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻔﺖ،
ﺑﺘﻤﻦ ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺎﻻﯼ۲۰۰ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﺑﺮ ﺳﺎﻋﺖ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩ
ﺳﻔﯿﺪﺑﺮﻓﯽ ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺎ ﻫﻔﺖ ﺗﺎ ﻣﺮﺩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩ
ﻭ ﭘﺎﭘﺎﯼ ﭘﯿﭗ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ ﻭ ﺗﺘﻮ ﺩﺍﺷﺖ ...
ﭘﺲ ﺗﻘﺼﯿﺮ ﻣﺎﻫﺎ ﻧﯿﺴﺖ
ﺍﻟﮕﻮﻫﺎﻣﻮﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻦ !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 12:28
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
لمس کن کلماتی را که برایت مینویسم....


تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست....



تا بدانی نبودنت آزارم میدهد....


لمس کن کلماتی را که لمس ناشدنیست....


که از قلبم بر قلم و کاغذ میچکد....


لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است و پرشیار....


لمس کن لحظه هایم را....


تویی که میدانی من چگونه عاشقت هستم....


لمس کن....


این با تو نبودن ها را لمس کن....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 12:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر...
همین که دستت رو آروم بگیره.....
یه فشار کوچیک بده.....
این یعنی من هستم تا آخرش.....
همین کافیه....!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 12:14
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
پيغمبر اکرم صلى ‏الله ‏عليه ‏و‏آله می‏فرمايد :


 «ان اقربكم منّى مجلسا يوم القيامة احسنكم اخلاقا» 

روز قيامت نزديكترين شما به محلى كه من ايستاده‏ ام ، آن كسى است كه اخلاقش از همه بهتر باشد
آخرین ویرایش توسط AsiyE در [1392/05/7 - 12:00]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 11:50
+5
saman
saman
در CARLO
دختری از پسری پرسید : آیا من نیز چون ماه زیبایم ؟

پسر گفت : نه ، نیستی 

دختر با نگاهی مضطرب پرسید : آیا حاضری تکه ای از قلبت را تا ابد به من بدهی ؟

پسر خندید و گفت : نه ، نمیدهم 

دختر با گریه پرسید : آیا در هنگام جدایی گریه خواهی کرد ؟

پسر دوباره گفت : نه ، نمیکنم 

دختر با دلی شکسته از جا بلند شد در حالی که قطره های الماس اشک چشمانش را نوازش میکرد 

اما پسر دست دختر را گرفت ، در چشمانش خیره شد و گفت :

تو به انداره ی ماه زیبا نیستی بلکه بسیار زیباتر از آن هستی

من تمام قلبم را تا ابد به تو خواهم داد نه تکه ای کوچک از آن را

و اگر از من جدا شوی من گریه نخواهم کرد بلکه خواهم مرد... 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 11:40
+4
saman
saman
در CARLO
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 09:10
+2
برهنه میاییم.... برهنه میبوسیم......... برهنه میمیریم .... و صد حیف با این همه عریانی قلب هیچکس پیدا نیست........
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:46 توسط Mobile
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:42
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
در نگاهم اگر نیستی ...


در خیالم سرشاری
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:36
+2
حسن قاسمی نیا
حسن قاسمی نیا
یه خانومی تو فیسبوک رو استاتوس گذاشته بود :
عشق فقط دوس پسر .

باباش دیدگاه گذاشته بود :
من امروز خونه بیام که یک دوست پسری بهت نشون بدم .


مدیر فیس بوک کامنت گذاشته بود :
نبینم کاربرامو اذیت کنی ها .

دوباره بابا ها کامنت گذاشته بود :
به تو چه دختر خودمه .

دوباره مدیر فیس بوک کامنت گذاشته بود :
من مدیر فیس بوک نیستم بابا . قاسمی نیا هم اصلا تو فیس بوک نمیره {-33-}
آخرین ویرایش توسط ghasminia در [1392/05/7 - 00:17]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 00:16
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ